Ik heb besloten om ook idd 1 grote to do lijst te maken. Of Brain dump meer zodat ik er ook ideeën op kan zetten. Ik wil dat graag omdat ik nu steeds het gevoel krijg dat ik dingen vergeet (ideeen die ik had of dingen die ik moest doen). En ik ben dan steeds daarmee bezig voor mijn gevoel. Met een lijst weet ik dat het ergens staat. En dan kan ik van daaruit inplannen en overzicht houden. Wat betreft de collecties. Ik vind het ontspannend om die te maken. Een beetje kleuren en plakken, lijntjes trekken met mn lineaal hahaha. Denk dat dat nu wel goed is voor mij. Ik heb een boeken pagina gemaakt zoals deze; Zal even kijken of ik wat kan uploaden
Bekijk bijlage 560583 Mijn maand overzicht. Ik maak het een beetje leuk met washi en stickers. Bekijk bijlage 560582 Een voorbeeld van een Daily Bekijk bijlage 560584 Dit is de eerste pagina van mijn projecten gedeelte. Opgefleurt met washi tape.
Die laatste zin had je boven in moeten schrijven!!! Te leuk!!!! Gauw weg klikken voordat mijn dochter het ziet.
Helaas zijn ze nergens in de Action meer te krijgen! Dat is echt jammer. Nu moet ik het maar even uitstellen....
Oooooooh wat gaaf! Ik ben al heel lang op zoek naar een planningssysteem dat werkt voor mij...de planners agenda van moleskine kwam in de buurt maar jeetje: een Bullet journal: ik ben enthousiast !! Ik ga vanavond de koopavond maar eens gebruiken
Die van de Action waren lekker goedkoop. Maar op Ali zijn ze ook verkrijgbaar hoor (zoek op ‘dotted notebook’) En bij bol.com ook (vanaf €8,99); https://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresultaten/Ntt/bullet%2Bjournal/N/8299/Nty/1/search/true/searchType/qck/suggestedFor/bull/defaultSearchContext/media_all/sc/books_all/index.html
Ik heb em toendertijd inderdaad bij Bol.com besteld. Ik had een Mus. Ik vind het papier wat aan de dunne kant, maar het is een goede starter, met super mooie designs op de omslag.
Zijn die Mus fijn? Ik zie ze op bol.com staan voor 11-13 euro. Dat vind ik voor een goede ook nog wel te doen.
Zoals ik al zei, vind ik het papier wat dun, maar ik ben nu heel dik papier gewend. De hema fineliners kun je er prima in schrijven, dat deed ik ook. Wanneer je er mee gaat tekenen/ kleuren dan kan het gaan doorschijnen. Het is dat een bujo voor mij niet werkte, maar verder was ik tevreden met de Mus.
Ik vind een Mus erg fijn. 2e druk was ruk qua ghosting maar alles erboven is prima. Zal zo eens kijken of ik een foto kan maken van mijn ghosting. Ik schrijf met Steadler fijnliners en sinds kort Microns.
Ik heb in mijn bujo van de Action ook wel wat ghosting hoor. Zie je ook wel op de plaatjes die ik heb gepost. Maar ik denk dat dat bij alle bujo wel een klein beetje is. Als je graag met zwarte stiften werkt voorkom je dat bijna niet. Als ik de reviews lees van de Leuchttrum en Moleskin, die toch 'goede kwaliteit' en wat duurder zijn. Dan klagen sommige mensen ook over dunne pagina's en doordrukken. Terwijl andere mensen zeggen van niet..?
Ja leuk, meer foto's! Heb je ook voorbeelden van pagina's die je maakt en zo? Leuk om elkaar te inspireren zo. Al die instagram plaatjes zijn zo perfect.
Welkom bij de club. In het begin kan het best 'veel' zijn. Er is online enorm veel over te vinden. Ik wilde eerst helemaal plannen hoe het er uit kwam te zien en welke pagina's ik ging doen. Maar dat werkt niet. Eigenlijk moet je gewoon beginnen en gaandeweg kom je er vanzelf achter wat wel en niet voor je werkt, wat je erin wil hebben etc. En de volgorde maakt toch niks uit. Dat is juist zo leuk; dat het heel flexibel is.
Ben ik de enige die het echt mega onoverzichtelijk lijkt? En vraag mij ook af waarom je een lijstje maakt met series die je nu kijkt?
Omdat ik zo dan tussen de seizoenen makkelijk terug kan vinden waar ik gebleven ben. Ik vind een bujo ook onverzichtelijk, PassionPlanner dan weer niet.
Hahahahahaha, alsof je me kent...shit dus niet alles al vooraf plannen ... Turnles liep uit dus ik duik morgen de boekwinkel in.