Jahaaa, ik ben gestart hoor. Per maand enkel een dubbele pagina tot nu toe waar ik alles inzet waar ik aan moet denken. Ik vind vooral de Future log nu al erg handig. De verjaardagkalender staat erin; leuk werkje geweest.Ook heb ik een wanna have en wanna do pagina gemaakt...ik wil altijd zoveel maar vergeet het op het moment dat ik er iets mee zou kunnen doen .
Ja ik gebruik hem ook nog steeds. Ik maak weekagenda's met een to-dolijst erbij voor die week. Gaat erg goed Verder heb ik voor april een habit tracker gemaakt; ik ben benieuwd of dat wat is. Daarnaast heb ik er een lijstje in gemaakt, met dingen die ik moet kopen, maar elke keer vergeet (zoals batterijen, lampjes enz), een afvaltracker en een overzicht met vakantiebudgetten.
Leuk om te lezen meiden. Ik heb het de afgelopen maand ook bijgehouden. Niet dagelijks maar wel meerdere keren per week. Ik moet zeggen, met resultaat. Ik heb minder last van het stress gevoel dat ik de dingen die ik moet doen vergeet. Ik heb al een paar doelen behaald die ik al maanden voor me uit schoof. Ze opschrijven helpt echt. Ik wil daarom in April ook gaan starten met een habit tracker. Misschien dat het me dan eindelijk wel een keer lukt om bepaalde gewoontes vol te houden. Dat is namelijk niet mn sterkste punt. Ik ben op dat vlak nogal chaotisch. Ik heb een pagina gemaakt met dingen die je kan doen om te ontspannen. Met wat quotes en washi’s erbij is het erg leuk geworden. En een lijstje met terugkerende taken per week. Bijv de kliko, boodschappen doen, de nieuwsbrieven van school lezen en wat huishoudelijke taken. Verder ben ik 2 projecten gestart. De eerste is een complete lijst maken van alle klusjes en decluttering die nog in huis moeten gebeuren. Ik heb mezelf per kamer gevraagd; wat moet er in deze kamer gebeuren om die helemaal perfect te maken? En vervolgens alles per kamer opgeschreven. En ik ben mn badkamer project gestart voor de verbouwing van mn badkamer. Wat ik daarvoor moet doen en moet kopen. En waar ik dat ga kopen met welk budget etc. Andere ideeen voor collecties die ik heb: - favoriete maaltijden (kan je op spieken als je het weer eens even niet weet wat je moet eten vanavond) - master boodschappen lijst - lijst met leuke uitjes ideeen. - lijstje met wie ik wanneer gebeld heb. Omdat dat er soms bij inschiet en ik mensen dan te lang niet spreek. - slaap log. Omdat ik vaak te laat naar bed ga En ik wil nog een ‘hoogtepunten van deze maand’ maken. Met alle leuke dingen die gebeurd zijn of die ik gedaan heb. Om een beetje de positiviteit erin te houden.