Was ik ook bang voor, maar ben toch begonnen met potlood, dus uitgummen kan makkelijk die onderste is inderdaad wel erg leuk, denk dat ik ook zoiets ga maken.
Mijn brushpennen komen morgenavond pas vertraging bij de post. Ik heb toch een aantal doodles geprobeerd en na 100x gummen vind ik het prima zo. Morgenavond wil ik het een en ander inkleuren
Ik heb die boekenkast ook gedaan. Eerst met potlood en daarna met fineliner. Op zich is die nog best te doen. En film is helemaal goed te doen. En ziet er echt leuk uit.
Komt wel goed. Gewoon rustig beginnen met potlood en heel lichtjes tekenen. Ik ga hem ook proberen te maken
Ik zit nu heerlijk in de tuin met de laptop met ZP en Pinterest. Mijn Bullet Journal en tekenspulletjes enz heb ik allemaal in een mandje gedaan en ook mee naar buiten genomen Had vanmorgen vroeg een afspraak en daarna gelijk naar de winkels gegaan, dus hoef nergens meer heen
Ik ook wel nu haha. Ik ben niet zo’n ster in tekening. Wel lijnen, zoals dus een boekenkast. Maar figuurtjes enzo kan ik niet. Ook geen geduld voor dacht ik. Maar ben nu van alles aan het kliederen en merk dat het best fijn is om dingen erin te zetten. Heb ook al aardig wat bladzijdes ingevuld.
Ik zit op de camping en heb echt alleen de basis meegenomen. Ben zelfs 2 rolletjes washi vergeten. Net mijn augustus monthly alvast gemaakt.
Echt leuk! Dat tekenen met voorbeelden is nog best te doen he. Ik zoek ook altijd wat voorbeeldjes en maak dan zelf zoiets. Maar echt veel tekenen doe ik niet