Hier bij de action was het er ook niet. Maar morgen komt er een nieuwe vracht binnen, dus ik heb nog wat hoop. Mijn eerste Ali pakketje zit in het vliegtuig
Ik heb een oplossing gevonden voor mijn 'probleem'! Dat ik niet alles in 1 boek wilde hebben. Een diy traveler's notebook. Een bujo van de action gebruik ik als planner en dan heb ik een paar andere dunne schriftjes voor alle collecties. Die schriftjes zijn makkelijk te vervangen voor nieuwe schriftjes zodra ze vol of overbodig zijn en heb je planner/agenda apart. Ik stop alle schriften nu met elastieken bij elkaar in de traveler's notebook. Let niet op de afgeraffelde details. Het was de eerste keer dat ik zoiets heb geprobeerd en ik ben positief tot zover
Whoop whoop mn allereerste ali pakketje ontvangen vandaag Nu nog 2..... Vandaag aan de freubel geweest, niet in m’n bujo maar voor op t wandbord van dochter. Ze wilde een prinsessenkamer. In deze stijl heb ik ook rapunzel en ariel al gemaakt. Als dit goed opgedroogd is de zwarte lijnen zetten, en dan aan tinkerbel beginnen Geïnspireerd op het werk van Mandie Manzano
En daarom wil ik nou goed papier in mn bujo alleeeeeen heb je voor dit toch wel echt t echte aquarelpapier nodig (wat ik hier ook voor gebruikt heb). En dat moet ik nog even zoeken Op a5 formaat met op de juiste plek de gaatjes
Dit is wel echt mijn ding hoor. Mijn man heeft (vermoed ik) een keelontsteking en ischias, dus die ligt al lang en breed in bed. Ik zit heerlijk te prutsen voor de tv. Wil nog blaadjes aan de takjes, maar de juiste kleuren liggen nog boven. Dus morgen ofzo maar.
Ik ging voor iets anders naar de Action maar kon het niet laten om te kijken of ze eindelijk de clear stamps hadden die ik zocht en jawel hoor
Oeps sorry voor de gedraaide foto, geen idee hoe ik dat verander. Ze hadden nog een paar andere maar dit zijn de enigste die ik ook daadwerkelijk ga gebruiken.