Ik heb vanavond een pagina gemaakt met de planning voor de operatie op 30 oktober. Alle afspraken en onderzoeken die nog moeten voor die tijd, alle dingen die ik moet regelen (voor mezelf en dochter) en wat ik niet moet vergeten.... Fijn om het af te hebben en ergens naar toe te kunnen werken.
Je plakt de clear stamps op een stempelblok (ook te koop bij Action of Ali) en dan kan je stempelen met inkt of dual brushes etc.
Hier gisteravond ook al de monthly gemaakt voor november en ga zo de weekly's maken. Aankomende twee weken zo giga druk (lang leve mijn planner lijstjes in mijn BuJo) dat ik geen tijd meer heb om nog aan mijn BuJo te werken.
Zoals beloofd, hierbij foto van het eindresultaat Heb ook nog even rapunzel en ariel opgezocht. Ariel heeft een hele lelijke vlek op de buik, maar heb t maar zo gelaten voor zover mogelijk. Als T me heel erg gaat irriteren kan ik m altijd nog eens maken
De opzet voor de komende 2 dagen View attachment 593685 En een stukje van afgelopen week View attachment 593686
Ik heb er ook nog maar eentje. De rest is nog onderweg (Ali) Vandaar dat ik wat zoek om ze netjes op te bergen. Lastig hoor zoveel leuke spulletjes