Van de week al 3x bij de action geweest voor andere dingen. En steeds vergat ik het. Gisteravond moesten we weer heen en ik ben gelijk naar het knutsel schap gegaan zodat ik het niet weer zou vergeten Ik heb nu weer even een voorraadje washi tapes
Wat sneu voor sommige collega's! Wat een geluk voor jou! Hoop dat je weer een beetje rust kan vinden.
@BabyFG hoe bevalt de ringband van Aliexpress bij jou? Jij hebt dat bewust genomen vanwege de mogelijkheid om dingen te kunnen verplaatsen toch? Heb je veel last van de ringen of haal je de blaadjes eruit?
Als ik de blaadjes maak doe ik dat eigenlijk los van de journal, als t blaadje klaar is doe ik m erin Edit: en verder bevalt ie goed! Wordt helemaal vrolijk als ik m zie. Denk als ie voller zit dat je minder laat hebt van de ringband, maar heb er zelf nog wel eens ruzie mee als de ringband dan rechts zit van mijn hand altijd al gehad haha
Misschien een kleine troost; ik vind de washi's van de Action niet super. Die van Ali vind ik fijner.
Nee gewoon bakken van de big bazaar. Waren 3,50 geloof ik. Volgens mij zijn ze bedoeld voor gereedschap en schroefjes enzo. Maar nu zijn ze allebei vol. Dus ik mag geen Washi tape meer bestellen van mezelf...