Van de week toch niet in de gelegenheid geweest om aan mijn nieuwe bullet journal te werken maar vanmiddag en het weekend wel. Ga er dan ook eens even voor zitten. Zal vanmiddag wat foto's gaan posten.
Ja het is echt stil hier. Jammer, vond het altijd erg leuk iedereen zijn creaties te bekijken. Ik ga straks ook weer even aan de slag Gister weer papiertjes en nieuwe lijm meegenomen bij de action
Fijn Elena dat je weer kan gaan beginnen. Het is inderdaad erg rustig hier. Ik ben nog wel steeds bezig. Soms lukt het wel en soms ontbreekt het mij aan de tijd. Ik heb me samen met een collega opgegeven voor een cursus handletteren. Gaan we in januari mee beginnen, lijkt me erg leuk!
Ik zit midden in een verhuizing en alles zit dus in een doos (maar welke?). Ik hoop na het weekend weer aan de slag te kunnen. Kom ik mijn hysterische pagina’s weer even laten zien.
Ik heb deze gister meegenomen bij de Action. Je kan er 20 kaarten van maken maar ik vind de plaatjes en achtergronden ook erg leuk voor in de bullet journal.
Ik had tijdje terug ook zo'n soort blok meegenomen bij de Action. Was om 3D Disneyfiguren te maken maar ik gebruik de plaatjes gewoon los van elkaar.
Nee, die heb ik geloof ik nog niet gepost, wel Disney gifttags die ik ook gewoon in mijn bullet journal gebruik
Het gaat totaal niet zoals gepland. De vloer is verkeerd geleverd dus die wordt nu pas 2 weken later geleverd en gelegd. Maar ik moet dit weekend wel mijn huis uit. Er ligt dus nu een noodvloer in de woonkamer. En als klap op de vuurpijl werd ik net gebeld door het kdv dat mijn dochter 39,5 graden koorts heeft. Die zou dit weekend bij oma logeren zodat wij het huis kunnen inruimen zodat alles op zijn plek staat. Nu komt oma bij ons logeren zodat ik wel wat kan doen, maar mijn dochter gewoon thuis kan zijn. Mijn man is dus nu met een rotgang haar kamer en de logeerkamer in orde aan het maken.
Wat een ellende met de vloer. Achossie, Beterschap voor je dochter! Fijn dat oma komt op haar te letten ook al moeten nu die kamers snel klaar zijn. Veel sterkte en succes met alles klaarmaken en verhuizen.
@Betsy Ohh dat is onwijs balen Hopelijk is je dochter snel weer opgeknapt. Hier wel bezig met m’n BuJo maar weinig vernieuwde creaties gemaakt. Vooral veel van het zelfde.
Hier 1,5 weken geleden geopereerd... alles gelukkig goed gegaan. Maar ze hebben rechts de okselklieren verwijderd dus kan nog niet goed tekenen.... wel iets gerommeld maar niet het delen waard
Mijn bujo ligt een beetje op zn gat. Sinds begin November. Geen idee waarom en ik heb er ook echt last van want planningswize zijn al een paar dingen in de soep gelopen. Hopelijk heb ik vandaag of morgen tijd om weer een weekly vor volgende week te maken. Dat is natuurlijk heerlijk aan de bujo, even niks gedaan maakt niet uit, je gaat gewoon weer verder waar je gebleven was.
@Betsy wat onwijs balen van de tegenvallers tijdens de verhuizing. Hopelijk komt het snel goed allemaal en knapt je dochter op. @Elise75 Hoe gaat het nu met je?
@Betsy succes met de verhuizing! Loopt altijd wel iets in de soep he zal nou nooit gewoon eens soepeltjes gaan... @Elise75 sterkte met je herstel! Moet je hierna ook nog verder met chemo? @dreumesje leuk boekje! @iMoeder hier ligt t ook aardig stil. Komt sowieso weinig uit m’n handen ook op andere creatieve gebieden...helpt ook niet mee dat ik na een halfuur aan de eettafel ontzettend last krijg van rug en bekken en op de bank werken in mn bujo is ook houdingsgewijs weer niet zo fijn... @hier nu wel eindelijk de muur achter ons bed een kleurtje gegeven! Weer een dingetje dat we af kunnen strepen al moet ik al die huisdoelen nog wel even opnieuw maken in mn nieuwe bujo... Edit: vanmorgen wel weer iets gedaan in bujo, baby lijst gemaakt wat we allemaal nog moeten kopen en wat we dan nu op t oog hebben en wat t kost erbij