Bullet Journaling

Discussie in 'De lounge' gestart door iMoeder, 21 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie137

    Lelie137 Fanatiek lid

    9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    In mijn bujo ben ik ook weer begonnen. Bij de action was verl uitverkocht, ik kan beter online bestellen. Heeft iemand ervaring met scrapdelight of scrapbookdepot?

    Met washi sheets heb ik de monthly van december omlijst, nu nog wat stickers erop in invullen maar!
     
    iMoeder vindt dit leuk.
  2. Jessie80

    Jessie80 VIP lid

    3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hier ook een bujo dipje gehad.
    Bijna jarig en mijn zusje heeft (Maar eigen zeggen) de Action voor me leeg gekocht dus ik ben benieuwd!!
     
    BabyFG, dreumesje en iMoeder vinden dit leuk.
  3. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Heftig. Ik wens je een voorspoedig herstel.
     
  4. Elise75

    Elise75 Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Bedankt meiden!
    Ik moet nu nog worden bestraald en daarna nog een half jaar aan de chemo tabletten. Het is een lang traject...
    Wel zijn de snijranden schoon en de okselklieren schoon, dus super goed nieuws!!!!!
     
    dreumesje, Lilium, taliaa en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    Wel pittig hoor zeg...hoop dat je je niet te ziek voelt van bestralen en de chemo!
     
    Elise75 vindt dit leuk.
  6. Jessie80

    Jessie80 VIP lid

    3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Dat is zeker goed nieuws!
    Sterkte voor het traject dat nog komen gaat.
     
    Elise75 vindt dit leuk.
  7. Ietjuh

    Ietjuh Actief lid

    21 jun 2016
    302
    74
    28
    Vrouw
    Wat een goed nieuws @Elise75
    Succes met het herstel en de bestraling en chemo. Hopelijk valt het mee
     
    Elise75 vindt dit leuk.
  8. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Wat een goed nieuws @Elise75 !
    Hopelijk gaat het herstel snel, en kun je vol goede moed weer beginnen met de verdere behandelingen. Zet hem op!
     
    Elise75 vindt dit leuk.
  9. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Nou... alle spullen zijn verhuisd, maar vraag niet hoe.

    De hele zolder staat nu vol spullen aangezien we maar weinig in de woonkamer kunnen zetten. Die moet namelijk over 2 weken helemaal leeg zijn omdat ze dan de (hopelijk deze keer de goede) vloer komen leggen.
    Wat een gedoe dat verhuizen.

    En ik was zo goed voorbereid met mijn boekje. Kleurcodering en alles.
    Wordt mijn dochter ziek (stond niet op mijn to do lijst) en bestellen ze de verkeerde vloer (die man heeft zeker niet goed in mijn boekje gekeken).
    Oh.... en we hebben geen warm water! Die ketel is nog geen 10 dagen oud. Hoe dan??

    En ondertussen is mijn man even naar de andere kant van de wereld gevlogen voor werk.
    To do lijst voor morgen: lijmresten van de trap afkrabben in het oude huis
     
    Lilium vindt dit leuk.
  10. Afkes 10tal

    Afkes 10tal Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Nee, betsy wat een drama. Hopelijk kan je er over een paar maanden ook lachen?
    Hoe is het met je dochter?
    Over de ketel, check even wat als max tapwater is ingesteld. Als dat te laag is dan krijg je heb warm water.
    Sterkte met alles.

    @Elise75, goed nieuws! En sterkte met wat nog komen gaat. Ik denk aan jullie.
     
  11. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Helaas, ketel is al bijgevuld (staat nu op 1,9) gereset, de hele handleiding doorlopen. Alle instellingen staan goed (65 graden warm tapwater). Er komt ook geen foutmelding binnen. De verwarming doet het. En de koude kraan ook. Maar zodra ik hem naar warm draai, komt er geen druppel meer uit. Echt bizar.
    En nu moet ik tot morgenvroeg wachten. Of 188 euro betalen aan een monteur op zondag. Ja doei.

    De koorts van Bo begint te zakken. Gelukkig maar, want ik moet morgen best veel doen om het oude huis netjes op te leveren.

    En we kunnen hier binnenkort vast heel hard om lachen hoor. Maar nu nog ff niet :D
     
  12. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    @Betsy zit er niet ergens perongeluk een kraantje op een warmwaterleiding die dus dicht staat?

    Kan t anders ook niet bedenken wat t kan zijn.

    Gelukkig zakt de koorts weer wat, en goede timing van je man om zo ver weg te vliegen ;)

    Hopelijk gauw de juiste vloer en hoop ook dat je de lijmresten makkelijk eraf krijgt in t oude huis (waarom moet dat eigenlijk?)
     
  13. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Wat een ellende @Betsy!

    En veel sterkte nog tijdens je hele herstelttraject @Elise75
     
    Elise75 en Betsy vinden dit leuk.
  14. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    We hebben de afgelopen 2 jaar tijdelijk in een huurwoning gezeten. Dus alles moet weer in oorspronkelijke staat worden opgeleverd. Er waren wel mogelijke huurders die alles over wilden nemen, maar die zijn niet door de toetsing gekomen. Dus toen moest alsnog alles eruit.

    En inmiddels is het 25 graden in de woonkamer terwijl de verwarming staat ingesteld op 18 graden. Het lijkt wel of het niet erger kan :cry:
     
  15. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    dat is niet helemaal de bedoeling nee....wat een gedoe! hopelijk gauw verholpen!
    ik heb dat toen ook eens gehad dat ie maar bleef loeien, bleek toen iets kapot te zijn in de ketel, printplaatje ofzo geloof ik geen idee. was wel snel gemaakt gelukkig! maar bij een ketel die er net een week hangt :confused:
     
    Betsy vindt dit leuk.
  16. Ietjuh

    Ietjuh Actief lid

    21 jun 2016
    302
    74
    28
    Vrouw
    He gats @Betsy :(
    Je zou toch hopen dat de pech nu wel klaar is.
    Hopelijk komt alles toch snel op z’n pootjes terecht.
     
    Betsy vindt dit leuk.
  17. Ietjuh

    Ietjuh Actief lid

    21 jun 2016
    302
    74
    28
    Vrouw
    Even een vraagje voor de leuchtturm gebruikers. Hebben jullie het officiële BuJo boekje. Of degene met alleen bullets zeg maar?
    Ik heb nu de officiële. Maar twijfel voor de volgende om er 1 te nemen met alleen bullets
     
  18. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.038
    1.729
    113
    Kraamverzorgende
    Ik heb de Leuchtturm 1917 Bullet journal. Staat ook echt bullet journal op de voorkant.
     
  19. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.075
    582
    113
    groningen
    Elise, wat fijn goed nieuws zeg! Nog wel heel veel sterkte gewenst met de chemo,s . Hoop dat je er niet al te ziek van gaat worden.

    Betsy wat een ellende, dan komt ook alles bij elkaar he, en het lijkt maar niet te stoppen. Hopelijk loopt alles snel weer op rolletjes.
     
    Elise75 en Betsy vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina