Zopas begonnen met de pagina van gisteren. Sinterklaas kwam natuurlijk aan in Nederland en daar moest de pagina bij passen
Ik heb hier een stabilo sensor 0.3. Maar ben er niet heel erg happy mee. “Vloeit” iets te veel door naar mijn zijn en daardoor ook iets te zichtbaar op de andere kant. En hij gaat te snel op naar m’n zin
rustig hier ! Stond hier ook op een laag pitje, veel super basic weekjes gemaakt zonder poespas.. zondag mijn eerste clear stamps als verlaat verjaardag kadootje gehad en ik mocht nog wat gaan zoeken op aliii. eindelijk écht leuke drankjes/koffie stikkers http://s.click.aliexpress.com/e/cXbSzVED hopelijk weer een goeie stimulans om wat creatiever door te gaan
Mijn bujo wordt deze maand voornamelijk gebruikt voor mijn boek. Duurt tot 30 november. Daarna wil ik het weer oppakken
Oohh doe je mee aan dat nanonimowrimo oid? Sorry zal t vast helemaal verkeerd getypt hebben Lijkt me gaaf zelf een boek oid schrijven, maar heb t eigenlijk nog nooit geprobeerd. Denk bij voorbaat al dat t niks wordt
Dacht ik ook. Maar dit wilde ik ooit nog eens gaan doen. Toen las ik hier over nanowrimo () en ben gewoon begonnen. Gaat lekker en kom mezelf heel vaak tegen, maar ik merk ook dat het creatieve vanzelf de overhand neemt. Heel leuk om te doen.
Ik schreef met een micron pn, maar ben inmiddels overgestapt naar een simpele zwarte gelpen van de action. Ziet er precies hetzelfde uit als een fineliner, maar schrijft veel fijner.
Ik ben trouwens bij pagina 100 beland in mijn LT. Bijna op de helft en begonnen in augustus. Ik heb wel besloten dat ik (als deze vol is) ga overstappen naar een Travelers Notebook met losse inserts. Dit boek wordt namelijk wel echt heel dik. Met die losse inserts kun je makkelijk wisselen en de lijstjes/rijtjes/etc die je wil bewaren kun je dan gewoon in een apart boekje in je notebook laten zitten. Ik heb wel meteen een hele dure uitgezocht “Van der Spek - Nomad” Kerstcadeautje van mijn man
Ik heb vandaag mijn maandelijkse financiële lijstje weer gemaakt. Ik moet zeggen, ik doe het nu 3 maanden en het helpt me echt. Ik heb nu ook een goede lat out gevonden.
Ik zou al 2 dagen met mijn bullet journal bezig maar we hebben zoveel afspraken dat we er gek van worden. (Is het al bijna vrijdag) Misschien vanavond eventjes bezig als ik er de puf voor vind als ik de kinderen op bed heb gebracht
Ik was vandaag na mijn werk koffie wezen drinken met een vriendin en we hadden nog wat tijd over voordat ik de jongens moest halen dus we zijn nog even Amsterdam centrum in gegaan. We zijn oa naar Dille & Kamille geweest en Sostrene grene. Ik heb nog een paar kleine dingen gescoord voor mijn bullet journal.