Nu ik verder ben in mijn nieuwe Leuchtturm valt het me op dat de bladzijdes heel erg afwijken. Puntjes lopen scheef. Meer dames hier last van die een Leuchtturm hebben?
Mijn bullet journal spullen liggen vandaag op tafel uitgestald en tussendoor ben ik lekker bezig. Mijn online shopping tracker kon deze keer ook niet ontbreken.
Ik snap echt niet waarom hij hem steeds draait Maar goed. December, duurste maand van het jaar. We gaan ons koopgedrag per dag tracken, hopelijk kunnen we er dan volgend jaar extra op anticiperen als we schuldenvrij zijn.
Na de griepperiode hier in huis, vandaag mij bullet journal gebruikt voor mijn emoties te ordenen. Mijn lieve buurvrouw ligt op de IC na een hersenbloeding. Zij was echt mijn rots in de branding. Ik weet echt niet hoe ik het zonder haar moet doen. Dus mijn gedachtes in een soort mindmap gemaakt en haar een brief geschreven... wat was dat fijn!!
Mmm heb het wel een beetje maar niet zo zoals jij het nu beschrijft. Balen Even een melding maken bij de verkoper? Ik zou het wel een enorme domper vinden
@Elise75 Sterkte! Wel fijn dat je door je bullet journal het toch een beetje van je af kan schrijven.
Willen jullie misschien met mij meedenken? Mijn leuchtturm begint aan z’n einde te komen dus nu aan t kijken wat ik wil hierna. Enerzijds vind ik de leuchtturm erg fijn, maar ik heb al een paar keer gehad dat ik een uitslag van iets wilde opzoeken en die in m’n vorige stond. Daarnaast sleep ik vaak en m’n BuJo en m’n agenda mee naar afspraken omdat ik m’n BuJo ook gebruik als notitieblok bij bepaalde afspraken. Idealiter dus iets waarbij je BuJo en agenda iig kan combineren. Enerzijds zit ik te denken aan een systeem ala filofax. Voordeel: je kan hem helemaal customizen (inhoudstechnisch) zoals je zelf wil. Nadeel: allerlei losse blaadjes als je wel wil bewaren maar niet meer in de filofax. Dus moeilijker als naslagwerk te gebruiken Anderzijds een travelers notebook ala Midori oid. Voordeel is dus dat het meteen gebonden boekjes zijn. Nu kan je met deze ook redelijk spelen qua indeling. Nadeel ik kan er geen een vinden op a5 formaat. Want dat vind ik wel heel prettig werken met de leuchtturm. Oke dus niet echt een gerichte vraag, Maar zie ik mogelijkheden over het hoofd?
Van der Spek zie je over het hoofd. Zij maken customa Made travelers notebooks dus die kun je ook in A5 laten maken. Nederlands bedrijf, je mag zelf het leer (en dus de kleur) bepalen. Enige nadeel, er hangt een prijskaartje aan. Ik heb er net eentje besteld Maar ik weet niet of je een budget hebt?
Tja liever niet zo heel veel. Maar wil dan eigenlijk ook niet besparen op iets wat ik heel veel ga gebruiken. Maar het “probleem” met de travelers notebook inserts is dat ik ze ook niet in a5 formaat kan vinden.