Bij de Boekenvoordeel heb je nu de mus bulletjournalist en de sjablonen voor maar €15,- Ik heb ook de stiften gekocht. Ik zal daar een review over schrijven.
Bij bol.com zijn de Mus Bullet Journals 12,50. Zitten geen sjablonen in voor zover ik weet. Maar ik weet niet precies welke sjablonen je bedoeld? Die ik nu heb zaten er geen bij in elk geval. En dat boekje met uitleg kun je er uit halen. Dan zit er daarna alleen nog maar een Index, jaarkalander, soort mandala en wereldkaart in. En dat papier aan de buitenkant waar op staat 'mijn Bullet Journal', is een soort omslag die er zo af kan. De Mus bevallen mij heel goed. Mooi papier, kleine puntjes, lekker grote pagina's. Welke stiften heb je gekocht?
De wat grotere boekhandels wel denk ik. Daar waar ze ook grotere sets kleur potloden en zo hebben. Misschien zelfs grotere speelgoedwinkels? En anders kun je het proberen bij winkels die ook schilder spullen of hobby dingen zoals klei verkopen (Pipoos bijv). Ik zag op Ali laatst deze : https://nl.aliexpress.com/item/20-Color-Set-Writing-Brush-Soft-Pen-Water-Color-Art-Marker-Pen-Effect-Best-for-Adult/32692530036.html Zijn bijna 16 euro dus ik vind ze best aan de prijs. Bij bol.com heb je deze; https://www.bol.com/nl/p/koi-coloring-brush-pen-12-kleuren/9200000045350820/ Die zijn 20,50 en dan heb je maar 12 kleuren. Dus op zich zijn die van Ali dan wel goedkoper.
Het boekje en de sjablonen samen zijn €15,- echt goedkoop want los zijn de mussjabmus sj al €12,50. Het zijn 15 stencils. Gelijk aan de voorbeelden in het musboekje. Goed te lezen dat jij tevreden bent over het mus boekje (bij Boekenvoordeel €9,99) ik ben me over mijn perfectionisme aan het heen zetten. Ik heb deze stiften gekocht
Ow edit. Ik zie nu dat Pipoos ook een website heeft. En 'handlettering' is een hele afdeling daar. Dus leef je uit dames. https://www.pipoos.com/catalogsearch/result/index/?cat=5&limit=24&q=handletter
Tx! Nadat ik hier mn vraag had gepost ben ik verder gaan zoeken haha. Heb inmiddels een set v 20 brushpennen besteld
Vanavond ga ik echt een begin maken. Heb wat ideeen opgedaan van pinterest maar vind het nog moeilijk om een begin te maken. Ik heb overigens een bullet journal gekocht bij de boekenvoordeelshop voor 9,99 van Mus. Vind em zo leuk
Xenos verkoopt de brushstiften van ecoline sowieso. Mn tante haar winkeltje verkoopt die van Zig clean color (Kuretake) maar weet niet of ik die naam mag noemen (heeft geen webshop), ze heeft ook wat brushpennen van tombow. De gemiddelde hobby winkel zal ze ook verkopen denk ik Heb nu zelf als nadeel van de bullet journal: het papier is niet geschikt om mooie kleurverlopen met brushstiften te maken.
Nou ik ben vandaag ook lekker creatief geweest Nadeel dus dat t papier niet geschikt is om mooie kleurverlopen mee te maken met de penseelstiften (voeg hier namelijk een water brush aan toe en je kunt ermee aquarellen!) En ik heb op internet een template gevonden voor weekly’s, was een gratis printable zal morgen even kijken of ik de link kan vinden weer
Ik word ook enthousiast van dit topic! Heb deze week bij de Jumbo een goedkoop A5 Schrift gekocht... eerst maar eens zien of ik het langer dan 2 weken volhoud. Maar ik denk dat ik de zin van de puntjes in een bullet journal wel zie inmiddels. Nou ja, ben in november jarig en anders wellicht van de goedheiligman . Ik ga dit topic volgen!