Ja dat doe ik dus ook. Ik heb altijd een monthly en weekly's en dan mijn verschillende lijstjes tussendoor.
Ik heb zojuist een nieuw plekje gecreëerd om lekker aan mijn bullet journal te werken. Het tafeltje heb ik van mijn oma geërfd en is haar oude naaitafel, de vaas waar een deel van mijn washi's inzitten komt bij Kwantum vandaan en was 3.50, het mandje komt bij Action vandaan en was rond de 3 euro, de beker heb ik uit de kast getrokken .
Ikheb de afgelopen weken gemerkt dat het maken van de dailys niet voor mij werkt. Het kost me te veel tijd en daardoor schiet het plannen en organiseren er bij in. En dat is juist de reden waarom ik met de bujo was gestart. Ik heb nu een opzet die bij me past en waar ik het beste mee kan werken. Heb mijn montly van januari nu klaar. En ben weer gemotiveerd om verder te gaan.
Ik werk ook niet met dailys, ook oa door tijdgebrek, maar ook omdat ik niet zou weten wat ik dan allemaal moet opschrijven. Ben bang dat het dan toch meer een soort dagboek wordt. Ik hou nu wel bij elke week een ruimte over om in een paar regels op te schrijven wat er die week gebeurd is.
Ik meld me ook, schreef in een eerder topic van imoeder wel eens mee. Hier de laatste tijd niks gedaan omdat ik tegen perfectionisme aanloop en dan ga uitstellen. Voor mijn verjaardag een leuchtturm gekregen en vlak voor kerst mezelf het boek van Ryder Carol gekocht. Die probeer ik nu nog gauw uit te lezen want ik ga vanaf januari weer starten en me neerleggen bij mijn a-creativiteit
Het is rustig hier! Allemaal nog een beetje met de Bujo bezig? Doordat ik nu alleen nog weeklys maak merk ik dat ik hem ook wat minder vaak pak. Zal onze dochter zo naar bed brengen en dan zal ik het er weer eens even bij pakken. Jullie nog leuke creaties gemaakt in het nieuwe jaar of nog leuke ideeën?
Ik ben al 1.5 jaar trouw aan mijn bullet journal. Ik heb vanavond nog even snel een weekly gemaakt voor komende week. Vul hem morgen even in. Wel heel minimalistisch hoor.
Ik ben begin Januari begonnen in mijn nieuwe Bullet Journal. De andere had nog enkele blaadjes over maar vond het onzin om daar Januari in te maken Ik heb alle lijstjes wat ik in de andere had staan over geschreven en wat dingen toegevoegd. Nu net de weekly voor volgende week alvast gemaakt. Bekijk bijlage 603918 Boven het kalendertje moet nog Januari geschreven worden.
Mooi strak, daar houd ik van. Ziet er voor mij ook haalbaar uit. Ik kan alleen niet lezen wat de titels zijn in de groene kopjes. Waar heb jij al die vakjes voor?
@tupp De bovenste zes en rechtsonderin zijn Ma/Zo Op de linkerpagina Boodschappen (grote vak) en Water (kleine vakje) Op de rechterpagina Stappen (kleine vakje) Het lange vak is To Do
Door dit onderwerp heb ik mijn Bol cadeaukaart besteed aan een Mus bullet journal, pennen, potloden en markers. Ik ben toch maar alvast begonnen voordat ik alle 122 pagina's hier doorgespit had Ik heb mezelf ook meteen maar een Aliexpress account cadeau gedaan en de eerste bestellingen zijn inmiddels een feit. Bedankt dames voor al die leuke linkjes, maar niet namens mijn portemonnee... Ik ben thuis komen te zitten, uitgevallen op het werk, en mijn geheugen is een zeef met grote gaten op het moment, dus het bullet journal heeft inmiddels ook al als bijnaam "mijn externe geheugen" gekregen. Het werkt op voor nu heel fijn, zowel al mijn lijstjes als een agenda geven houvast. Ik kan 100x de zelfde pagina weer bekijken en het toch weer vergeten, ik weet waar ik het steeds opnieuw kan vinden En een leuk bijkomend voordeel is dat ik er wat creativiteit in kwijt kan!
Welkom! En wat mooi gemaakt! Gaaf hoor... Wat vervelend dat je op je werk bent uitgevallen en je geheugen een zeef is. Hoe komt dat? Of wil je daar niets over kwijt? Want dat is natuurlijk ook prima. Hopelijk gaat je bullet journal je wat houvast geven.
Ik heb de diagnose PTSS gekregen. (Bekend risico van mijn werkveld) Behandeling staat inmiddels op de planning, maar alles gaat traag in het land van de GGZ kom ik zo achter.
Welkom. Wat een gave pagina heb je voor Februari gemaakt. Hopelijk kan de Bullet Journal jou ook helpen om je houvast te geven. Denk erom want AliExpress is erg verslavend Ik vind het echt ideaal, al die lijstjes afvinken. Mijn geheugen is niet meer wat het geweest is zeg maar. Voorheen kon ik elke afspraak onthouden maar nu weet ik soms niet eens meer wat ik gister heb gedaan..
Wat heftig zeg! Hopelijk geeft t journal je dat waar je naar op zoek bent en waar je iets aan hebt Maar je hebt wel talent ik vind je pagina’s erg mooi geworden!