Mijn bujo is echt 1 grote chaos. Ik heb weekly's, monthly's en daily's. Ik heb stukken als dagboek gebruikt, stukken als planning, er staan to do lijstjes in, vakantiebestemming-vergelijklijstjes, tekeningen, quotes, sommige pagina's helemaal opgefleurd met stickers, collage, foto's etc en sommige pagina's alleen mijn hanepoten handschrift. Echt er zit gewoon geen lijn in. Maar goed ik ben wel nog ermee bezig en juist het feit dat ik mezelf niks opleg hoe het moet, is wel fijn, kan ik lekker blijven aanmodderen. Nog meer die er zo een zootje van maken?
Hopelijk kan je behandeling snel van start gaan. Helaas weet ik door ervaring met m’n moeder hoe lang het kan duren voordat je de juiste hulp krijgt. Sterkte!
Bedankt allemaal... Gaat wel weer goed komen, kost alleen wat tijd en energie En ondertussen ben ik blij met mijn boek die alles geduldig voor me onthoudt, haha. https://nl.aliexpress.com/item/2018-Professionele-Ijdelheid-Cosmetische-Tas-Organizer-Vrouwen-Reizen-Make-Up-Gevallen-Grote-Capaciteit-Cosmetica-Koffers-Voor/32874093890.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.258.3b5a3c00980Z0h Deze heb ik gevonden om alles bij elkaar op te gaan bergen, hopelijk gaat alles er in passen... Ik moet wel lachen om de vertalingen daar, tas voor professionele ijdelheid
Het duurt nog even voor ze jarig wordt maar ze is er al zo mee bezig! Dus een verjaardagsspread voor mijn bijna 7-jarige dochter gemaakt. Het thema laat zich raden...haha
En weer even hier showen Ik heb erg veel dingen te onthouden voor maart, dus daarom heb ik maar alvast de voorpagina gemaakt. En ik ben ook al wel toe aan het voorjaar, dus heb ik de bloemen maar alvast in bloei gezet in mijn journal. ps, geen idee waarom die draait, het origineel is gewoon recht...
M’n weekly van deze week. Ik hou helemaal niet van tekenen enzo, dus ik probeer het altijd wat te versieren met washi’s. En ik heb van de week een hp Sprocket gekocht, zodat ik zo nu en dan ook foto’s kan toevoegen.