Ik heb op YouTube filmpjes gevonden van een vrouw die kei leuke poppetjes tekent. Inclusief stap voor stap uitleg. Dat wordt mijn thema voor augustus. Ben nu aan het oefenen op gewoon los papier. Gaat wel aardig.
Haha natekenen gaat nog. Maar deze vrouw legt door middel van puntjes uit hoe je iets moet maken. En ze werkt alleen met boogjes en rechte lijnen. maar dit is wel de makkelijkste haha. Had er daarna nog 1 geprobeerd, maar dat is net een uit de kluiten getrokken aardappel
Dank je!! Zie zelf veel imperfecties, maaaaar goed dat was ook beetje het doel he van de hele oefening met zo’n bullet journal Loslaten Kwam een prachtige quote tegen die helemaal voorin komt nog, ontzettend toepasselijk! ‘You don’t always need a plan. Sometimes you just need to breath. Trust, let go. And see what happens’
Je eigen werk is nooit goed genoeg toch? ik was niet helemaal tevreden over de benen, maar mijn man stond er van te kijken haha.
Het was zowaar een wonder, beide kindjes sliepen vanavond om 9u al en mijn partner was naar een festival dus ik ben naar direct aan de slag gegaan haha! Wat opzetjes met potlood, morgen met fineliner er overheen en ik wil waterverf gebruiken. Maar t begin is er
Erg leuk! Vind vooral de bloemige letters van augustus geweldig Kijk wel uit met waterverf, dit gebeurde er bij mij toen ik met een waterbrush over de penseelstift (aquarel stift) heen ging (zie foto) @iMoeder, dank je wel
Die onderste, de verjaardagskalender, kwam ik ook tegen op Pinterest en staat zeker op de planning om ook te gaan maken .
Ik had nog de link naar een gratis weekly printable beloofd , ik hoop dat het zo werkt want vertrouw de link waar ie mee komt niet zo anders moet ik morgen even via de computer de juiste uiteindelijke link hier neerzetten. Mocht je wel op de juiste plek uiteindelijk terecht komen moet je even naar beneden scrollen tot je ‘sunday start, monday start’ ziet. Dat zijn de 2 download linkjes om de template te krijgen. Hoor t graag of ie t doet of niet, anders probeer ik t dus morgen nog een x https://pin.it/rrn7osvjcbyota
Tx voor de waarschuwing! Ik heb een ringband bujo dus ik denk dat ik er 1 blaadje uit scheur om even te proberen hoe het papier reageerd op doordrukken, vlekken enz!
Ja ik vond m zo leuk! Heb hem ook van Pinterest Zo, nu de oudste een eigen schriftje geven en kwasten met wat verf, kan ik zelf ook even prutsen. ( hij is al sinds 6u vanmorgen aan t vragen wanneer we gaan knutselen) omdat ik had gezegd dat we zouden gaan verven Volgende keer maar alleen op moment supreme zeggen
Kun je misschien ook wel een pagina aan wijden in je bullet journal: “Dingen die ik niet van te voren tegen mijn kind moet vertellen”
Dan kan ik idd best een aantal pagina's vrijhouden Wil sowieso nog een pagina waar ik alle data neer kan zetten van eerste keer omrollen, zitten, speeltjes grijpen enz van de jongste, en poepen op de wc, alphabet opnoemen en dat soort fratsen van de oudste whaha
Mijn eerste weekly Helemaal niet tevreden over de letters van 30 juli - 5 aug, maar de lay out vind ik wel erg leuk op deze manier.
Idd gedaan! Geverft met kwast en waterverf Gaat prima, mn fineliners drukken ook niet door gelukkig! Oefenblaadje.
Ik ben gistermiddag ook eventjes bezig geweest. Er moeten nog wat andere blaadjes bij en dan is hij wel klaar.