Ik zag het toevallig liggen in de HEMA en dacht naar aanleiding van dit topic laat ik maar eens een poging wagen. Je hebt veel mensen aan het werk gezet
Ja ik begin het in de gaten te krijgen. Wel super leuk dat zoveel mensen er wat aan hebben. Het geeft mij veel (broodnodige) structuur en rust. Dus ben blij als anderen er ook wat aan hebben.
Oke niet alles kunnen bijlezen maar zie wel super leuke dingen voorbij komen. Mn eerste boekje verprutst en vandaag nieuwe gekocht en meteen al flink bezig geweest. Wel ff bijzeggen dat ik ben 0 creatief
Deze is handig! Wat ben jij creatief qua tekenen Ik moet echt een voorbeeld hebben anders word het niks.
Als je zorgt dat het papier goed is dan drukt het niet zo snel door. Ik heb al allerlei fineliners gebruikt en eigenlijk drukt niks door. Viltstift drukt wel sneller door. En brushpennen ook. Ow sorry, en de pennen die ik gebruik zijn gel rollers of fineliners. Fineliners hebben mijn voorkeur. Die van Edding schrijven lekker van de wat goedkopere. Fineliners van Ali zijn ook prima voor die prijs.