Deze pennen werken erg goed bij mijn slordige chaoot: worden haar woordenlijsten een stuk overzichtelijker van
Echt super leuk om al jullie creaties te zien! @sweetL Ik ga die pennen ook bestellen. Ben verder niet echt van het tekenen maar ik vind de kleuren wel mooi. @Pastasaus; Ook welkom bij de bujo club!
Hartstikke leuk!! Ik verzin ook zelf niks hoor. Ben niet zo creatief met dat soort dingen. En tof dat je ook mee post! Meelezen is ook leuk natuurlijk maar mee doen is leuker.
Ermee kleuren gaat perfect drukt niet door tenzij je veel over elkaar kleurt. Ze gebruiken om te verven gaat ook perfect. Schrijven gaat ook prima. Alleen als je er eerst mee schrijft of kleurt. En het vervolgens nat maakt om uit te smeren op dat blaadje dán drukt hij bij mij wel door.
Om beter te sparen. Nog 5 maanden in 2018. Elke maand sowieso €25,— sparen en dan ook nog proberen elke maand iets extra te sparen. Dus 5 ingevulde sterren en 5 lege die per maand ingevuld kunnen worden. Dit is overigens voor mijn eigen spaarrekening. We hebben ook nog een gezamenlijke waar we maandelijks geld op storten, maar voor nu even alleen een “spaarpagina” voor mijn eigen spaarrekening.
Ik kom hier even neuzen. Heb er al vaak 1 in mijn handen gehad in de winkel, maar weet nooit wat ik ermee moet. Ik zie hier al leuke dingen voorbij komen, die eigenlijk voor mij ook van toepassing zijn (verbouwing, wil afvallen en besparen is ook altijd leuk) Ik kom eerst wat inspiratie opdoen hier
Ik heb dit weekend dus helemaal niks gedaan door tijdgebrek. Terwijl we gewoon thuis waren haha. Ik moet mijn nieuwe weekly dus ook nog doen ga zo boven flink aan de slag en dan heb ik de rest van de dag om te freubelen
Tjonge start dit onderwerp als ik op vakantie ben...hier ook een bujo'er. En even nieuwsgierig, gebruiken jullie dezelfde weekly log lay out? Of allemaal verschillende?
Tja, zo heb ik het ingedeeld, En heb vandaag maar weer een lijstje gemaakt (te warm om echt je huishouden te gaan doen, toch? )
En een vraagje: gebruiken jullie bewust Engels in je eigen bujo? Ik zie toch wel vaak 'monday' 'savings' e.d. voorbij komen en denk: ben ik nu zo raar dat ik het allemaal in het Nederlands doe?
Ik heb ze ook, maar dan de marker en clicker-balpen; werken heel fijn! Maar het schijnt wel dat de tekst ook verdwijnt als je je werk in bv een hete auto laat liggen.
Ik gebruik verschillende. Die ik vorige week had was niet handig bleek later. Dus ik ben op zoek naar een andere lay-out. Monthly is ook niet hetzelfde. Vind alles verschillend juist leuker
Haha soort geheimschrift wordt het dan. Had al gelezen dan de inkt verdwijnt door de warmte van de wrijving dus dat klinkt dan wel logisch. Ik ga ze morgen bestellen met een nieuwe bujo. Ik kwam een website tegen waar ze je naam oid op een leuchtturm1917 kunnen drukken, dus daar heb ik mijn zinnen opgezet. Dan koop ik er een pennenlus bij, zodat ik daar zo’n clickerpen in kan hangen. Als het goed is, ligt het dan donderdag op de mat. En laat ik dan net terug komen van vakantie
Ik gebruik deze layout van internet. Heel prettig, omdat ik links in de kolom dan afspraken met tijden kan zetten en rechts de to do’s van die dag. Algemene to do’s schrijf ik op de rechter blz, en daar staat ook mijn weekmenu. Verder is er dan nog ruimte voor evt andere lijstjes. Zo heb ik daar nu een lijstje met boodschappen die ik voor de reis terug wil halen en wat ik nog moet doen om ons vakantieadres netjes achter te laten.