Bullet Journaling

Discussion in 'De lounge' started by iMoeder, Jul 21, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

Jul 10, 2008
    1,619
    1,332
    113
    Westland
    Ik doe bijna alles in het Nederlands, behalve "clean", want als ik "schoonmaken" schrijf, wordt de tekst zoveel langer dan mijn tabel, haha :D

Fuddey likes this.
  2. tuc

tuc Niet meer actief

Hier heel bewust in het Nederlands. Engels is zeker niet meer weg te denken uit ons leven, dat is gewoon een feit, maar dat hele ver-engelsen heb ik een beetje moeite mee dus bewust Nederlands.
    Alleen door sommige stickers die ik in mn bujo gebruik komt er wel eens wat Engels bij.

3. sweetL

sweetL Fanatiek lid

Jul 8, 2014
    2,089
    2,095
    113
    Female
    Brabant
    20180806_153255.jpg Deze week, voor ik m invulde:D

Angel1980 likes this.
  4. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Ik vind het leuk om af te wisselen. Dat helpt om het voor mezelf boeiend te houden. Ik ben normaliter iemand die snel verveeld raakt en daardoor het onderhouden van ‘systemen’ niet vol houdt.
    Bovendien wisselen je behoeften soms. Misschien heb je in je vakantie genoeg aan alleen een maand planning. Dus maak je alleen die. Of ga je juist een verre reis maken en maak je een tijdje daily’s i.p.v. weekly’s, om wat dagboek achtige dingen op te kunnen schrijven. Bijvoorbeeld. Ik vind ook die flexibiliteit heel prettig.

5. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Ik gebruik vaak Engels. Maar dat is omdat ik ook mn dagelijks leven veel op Engels ingesteld ben. Dus voor mij voelt dat lekkerder. Is persoonlijk denk ik.

6. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik heb de maanden en weekly’s gewoon in het Nederlands. En maak verschillende weekly’s. Gewoon voor de leuk :)

7. Adrianaj

Adrianaj Actief lid

Aug 25, 2017
    358
    576
    93
    Female
    EDDE3D25-EF99-43BB-92E3-A0A72C782721.jpeg Ook weer aan het kleuren geweest. Ben er voor vandaag wel even klaar mee.

Ik doe mijn weekly’s ook gewoon in het nl en verschillende dan blijft het ook leuk denk ik !

NurseKel, dreumesje, BabyFG and 6 others like this.
  8. tuc

tuc Niet meer actief

Ja klopt, ik ben er ook al een tijdje mee bezig. Wat ik bedoelde is of jullie weekpagina's (of de dag of maand) qua lay out en indeling er altijd hetzelfde uit zien? Ik gebruik nl allemaal verschillende, vind dat leuk, maar sprak laatst iemand die ook bujo doet en die gebruikt altijd dezelfde lay out, zelfde kleuren enz.

9. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Nou nee dus. Ik wissel van indeling en van kleuren. Geen enkele weekly ziet er helemaal hetzelfde uit. Sommige indelingen vind ik handig dus die gaan wel eens op herhaling.

tuc likes this.
  10. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

Oct 8, 2015
    1,089
    391
    83
    Nou ik heb eindelijk een bujo gevonden bij de Hema! Wilde graag eerst een goedkope om te proberen. Meteen wat knutsel- en tekenspul erbij. Ik kan aan de slag! :D

dreumesje, BabyFG, Kameleonn and 3 others like this.
  11. boogiebril

boogiebril Niet meer actief

Erg leuk zo de rechterpagina! Ga ik van je pikken en vanavond een opzetje voor maken

12. Kameleonn

Kameleonn Actief lid

Jul 14, 2018
    306
    297
    63
    View attachment 584158 Ik wilde graag een van mus, maar die ik leuk vind komt pas in oktober uit :cry:. Dus nu eerst een van de HEMA gekocht als een soort oefenboekje en wat spullen die ik niet kon laten liggen:roflmao:.

dreumesje, Angel1980 and Bien1990 like this.
  13. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

Oct 8, 2015
    1,089
    391
    83
    Te leuk he allemaal, ik kon ook niet zonder weglopen :roflmao:

Kameleonn likes this.
  14. sweetL

sweetL Fanatiek lid

Jul 8, 2014
    2,089
    2,095
    113
    Female
    Brabant
    Bij het kruidvat hebben ze hier ook bujo schriften liggen voor 1€ leuk om te oefenen oid:)

Kameleonn likes this.
  15. Kameleonn

Kameleonn Actief lid

Jul 14, 2018
    306
    297
    63
    Jaa:eek:. Het is gevaarlijk voor mijn bankrekening dat ik het bestaan van al deze spullen nu weet:cry::roflmao:.

16. Picolientje

Picolientje Actief lid

Mar 14, 2017
    301
    261
    63

Hahaha, moeilijk is dat hè:p. En sommige die hier dan zeggen: ik kom hier eerst even rustig inspiratie opdoen....Hoe dan?! Bij dit soort dingen ik kan zo impulsief zijn dat ik naar de winkel ren om het halen:roflmao::roflmao::roflmao:

Kameleonn likes this.
  17. Picolientje

Picolientje Actief lid

Mar 14, 2017
    301
    261
    63
    De Action is ook een gevaar voor je portemonnee. Die hebben ook zoveel leuks:oops:

Kameleonn likes this.
  18. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Bij de AH lagen allemaal schoolspulletjes, ik had al pastel-fineliners van Stabilo in m’n handen, maar heb alleen een zwarte 0,3 fineliner gekocht uiteindelijk ;)

19. Treez

Treez Niet meer actief

Wat ziet het er allemaal leuk uit. Ik vind het echt mooi wat jullie maken :thumup:.

Nu wil ik ook! Ik ben alleen nog twee weken op vakantie. Weet iemand waar ik in Italië een bujo kan kopen? :D

20. Kameleonn

Kameleonn Actief lid

Jul 14, 2018
    306
    297
    63
    Ik ook hahaha en dan later pas bedenken of ik het wel nodig heb:rolleyes::roflmao:

Och ja de action die is echt gevaarlijk. Maar toch ga ik daar deze week kijken:D:$

Share This Page