Ok te snel.... hihi Een paar foto’s van mijn pagina’s Probeerde ook m’n fruit en stappen bij te houden een maand, maar daar moet ik even iets anders voor verzinnen. Zoals jullie kunnen zien kwam ik tot de helft Huishoudschema moet ik nog verder invullen, ik schrijf wel elke maand de to do’s op qua huishouden... Nu op naar de rest! Moet gewoon echt even m’n perfectie aan de kant zetten...
Huishoud schema ga ik ook weer eens doen. En over stappen zat ik ook te filosoferen om dat te gaan bijhouden. In vind een grafiek wel een leuk idee.
Ik heb die ook op de planning staan. Maar na veel pinteresten nog geen idee hoe ik ‘m wil. Die van jou @Bo1985 past wel bij me Niet te moeilijk en wel heel overzichtelijk
Ook van Pinterest volgens mij, ik hou oo van overzichtelijk Dan schrijf ik in de maanda alle taken voor de maand en in de weeklys plan ik ze echt op een dag... anders blijft het toch weer liggen
Zo ben je even paar dagen afwezig en kan je ineens heeel veeeel bijlezen Ben t allemaal weer vergeten Ik heb de badkamer verbouwing uitgewerkt, en eigenlijk sowieso alle klusjes in huis nog Pfff, maaar maakt wel leger in m’n hoofd! En dat was de bedoeling he Heb ook tegelplannen uitgetekend, maar dan niet in mn bujo Ik zie hier veel nuttige tips voorbij komen en inspiratie voor in mijn bujo, maar die ben ik morgen weer vergeten en lig al in bed en ga niet meer naar beneden om nog iets op te schrijven Morgen gaan ze weer verder in de badkamer...tijdens het slopen bleken er 4(!!!) lagen tegels over elkaar heen te zitten op de vloer seriously.... Op de muren hier en daar 2 lagen In elk geval blij dat we het slopen niet zelf hoefden te doen (moest ook hele tussenmuur uit), wat een puinhoop! En een gesjouw steeds die trap af om het in de bouwcontainer te gooien hun liever dan ik Als t goed is wordt morgen nieuwe vloer gestort en leidingen ingefreesd, ga ik denk ik even de hort op met dochter heb al 2 dagen vorige week in die pestherrie gezeten van zo’n drilhamer om die vloer eruit te krijgen, ben er nog overprikkeld van Om nog even on topic te blijven in de bijlage mn klusjes in t huis
Hier een groentje Ooit eind vorig jaar een bullet journal gekocht. Op 1 dag, nooit iets mee gedaan... Nu overzicht voor morgen gemaakt voor oudste dochter en ik (jongste is een dag naar de opvang)
Eindelijk even rust gevonden om een film, serie en boeken overzicht te maken. Weinig poespas en de nodige foutjes, maar ik ben er erg blij mee. Vooral het serie overzicht van 3 blz. Ik volg ook het nodige ‘gewoon’ op tv en probeerde altijd een beetje bij te houden waar ik was, vooral omdat er soms midden in een seizoen gestopt wordt (heel irritant). Meteen maar even een afvaltracker gemaakt, aangezien ik toch iets van 6 kilo kwijt wil.
Ook een foto van mijn kant. Tot nu toe vooral meegelezen. Zoals gezegd heb ik nog geen echt bullet journal, eerst maar eens zien of ik het langer dan 3 dagen volhoud. Ik had een lege pagina na stukjes waarin ik vakantie heb samengevat en de nieuwe weekly, dus geoefend op banners. Ik had geen potlood bij de hand
Ik ben ook begonnen! Nouja, heb de legenda en jaarkalender gemaakt, en ben bezig met de verjaardagskalender. Zaterdag vier ik mijn verjaardag, daarvoor heb ik fineliners en kleurtjes cadeau gevraagd en een boek over handletteren Ik doe namelijk ook aan project life, en daar wou ik ook bij schrijven, dus dit komt mooi van pas voor beide dingen.
Vanmiddag bij de Lidl de gelpennen (30 voor 3 euro) gehaald. Ben erg benieuwd hoe ze schrijven. Gelijk maar een grote etui die ze daar ook hadden liggen om alles in te doen https://www.lidl-shop.nl/UNITED-OFFICE-30-gelpennen/p100239999
Ik maak ieder (leeftijds)jaar een fotoboek voor mijn dochters, maar doordat ik een/anderhalf jaar achterloop en doordat er foto’s van het fototoestel en mijn mobiel zijn en er ook nog een lading in de iCloud stond, i.p.v. grotendeels fototoestel en een paar van mijn mobiel, was ik het overzicht compleet kwijt. Ik maakte voor ieder fotoboek sowieso een overzicht op papier, maar zelfs dat lukte me nu niet. Nu voor allebei vier pagina’s in mijn bullet journal aangemaakt. Komende dagen met de laptop erbij een invullen wat wanneer was ed. Dan kan ik daarna gewoon gericht aan de slag met de fotoboeken! (y)
Gestart met mijn bujo Dit is mijn eerste pagina, goede start, al zeg ik het zelf Ik moet alleen een goed potlood en een goede gum hebben.
Een vraag: Hoe werken jullie op de linkerpagina? Ik krijg hem niet plat (Ik heb een mus) gelegd dus werk je met een ophoging naar het midden toe.