Deze heb ik vandaag gemaakt. Ik maak altijd weekmenu's en blijf vaak op dezelfde gerechten hangen omdat ik het niet kan onthouden. Zo kan ik makkelijk lekkere gerechten kiezen. Nog genoeg ruimte over om gerechten toe te voegen. Ik ben geen ster in tekenen maar vind het toch wel geinig om te proberen.
Dit is eigenlijk best een heel goed idee om wat meer variatie aan te kunnen brengen! Zeker wat betreft t avondeten bij ons. Eten vaak dezelfde dingen want inspiratieloos (en dochter lijkt op dr moeder “wat de boer niet kent....”) en kan dan ook gewoon echt niks anders verzinnen
Ik wil gewoon minimaal 5x per week iets nieuws eten, en zet die recepten achter mn weekly erin. Ik vergeet namelijk altijd waar ik ook al weer wat had gezien als ik iets lekkers heb gezien. En linkjes en printscreens bewaren werkt niet. Mijn bujo is straks oa. een giga receptenboek
Sorry, was op zoek naar een foto. Maar kwam wat tussen haha. Daarna vergeten. Maar ik zet een clip met een aantal bladzijdes erin vast aan de linkerkant van de pagina. Dan trekt het wat strakker en blijft het plat liggen.
Mbt maaltijdideeën: ik wil zo iets maken: https://i.pinimg.com/originals/f8/14/5f/f8145fe77343f8196ee30b5a4e80fda9.jpg Vond hem erg leuk en duidelijk. En dan ook met recepten en dan gewoon een paginanummer er achter waar ik dan het recept wil schrijven/plakken.
Leuk! Dit staat ook op m’n lijstje om te maken! Idd ook gesorteerd op: ontbijt, lunch, tussendoor, diner!
Ik heb mn nieuwe weekly nog niet eens kunnen maken. Met mijn dailys loop ik ook al een paar dagen achter. Mijn man heeft nu 3 weken vakantie en in plaats van dat ik nu wat extra tijd heb, levert het me alleen maar meer werk op hopelijk kan ik vanmiddag even een uurtje aan de gang.
We hadden een wolkbreuk gisteravond. Vanmorgen bleek er in de steeg een tegel los te liggen. De buurman haalde de tegel eruit om m weer recht te leggen. Bleek al het zand onder de tegels weg te zijn gespoeld. Vanmorgen met zn allen dus zand geregeld, opnieuw gevuld, regenpijp gemaakt want die bleek te zijn geknapt door al het water. Al met al om half 12 pas klaar buiten en dan komt het huishouden er nog bij. Vanmiddag wordt dus niks. De kinderen zijn met de buurjongens in de plassen gaan stampen; helemaal prima. Tot ze uitgleden. Alles in huis nat en vies van de troep uit die plassen. Maar hey. Ze hadden wel enorme pret én inheb genoeg om op te schrijven in mn bujo
Mooi verhaal @Luuz Ik heb tijdens de vakantie gewoon geen weekly gehad. Alleen een soort "one line a day" met wat we welke dag gedaan hebben. Nu heb ik nog wel een weekje maar mijn man is alweer aan het werk. Wel een snelle weekly gemaakt maar staat heel weinig in. Komt wel weer als school en werk weer begint... volgende week alweer!
Ik vergat steeds waar ik dat bonnetje had gelaten om te kijken of het stapeltje boeken compleet was en wanneer ze nou ook alweer terug moesten. De oplossing!
En ook de weekly van volgende week gemaakt. Hopelijk trekken de labels nog recht. Ik moet geloof ik toch meer washi-tape haha Niet perfect, maar zie quote
En inmiddels is de tafel hier compleet ontploft met pennen, tape, stickers en gumsel. En ik heb geen zin meer om het op te ruimen
Haha herkenbaar ! Had heel leuk een etui/make up tas om alles in te doen maar koop steeds meer fineliners en stiften dat dat allang niet meer past. Dus wat ik veel gebruik in me etui en als ik klaar ben stop ik alles in een rugzak.
Hier vanavond ook heerlijk even tijd gehad voor mn bujo. Ik wilde al lang een lijstje maken voor de vakantie in oktober - en dat is gelukt! Zelfs al een lijstje gemaakt voor de kerstvakantie Ik maak mn weeklys altijd een maand vooruit. Door onregelmatige diensten wil ik graag kunnen plannen als ik mn rooster heb. Dus nu die van september afgemaakt. Zo fijn als alles weer uit je hoofd (en op papier) is.