Om mijn gewicht beter bij te houden. Als ik afgevallen ben wordt het vakje groen, bij aankomen rood en bij een gelijk gewicht blauw.
Vanmorgen weer gewerkt en nu dus weekend! Aankomend weekend even mijn lijstje afwerken wat in Bullet Journal staat. En natuurlijk in mijn Bullet Journal bezig Alvast wat dingen op een los briefje gezet voor in het najaar zoals de zolder opruimen Dat moet nog eventjes in de Bullet Journal verwerkt worden
Ik ben vanmiddag begonnen met grote schoonmaak in de werkkamer. Zojuist folders van vakanties 2007 en 2010 weggegooid Het idee is dat naaimachine maar ook doos met bullet journal spulletjes daar dan gewoon weer kunnen staan zodat de tafel in woonkamer leeg kan aan het eind van de dag ...
Zijn een extra verdieping op ons huis aan het bouwen en hadden een slaapkamer over. Zegt mijn man: ik maak er een hobbykamer van voor jou, anders denk jij weer dat je nog een pleegbaby in huis moet halen haha
Je schrijft het dan ook prachtig en met zoveel gevoel en liefde! Niet gek dat het dan weer gaat kriebelen haha.
Mijn weekly eindelijk gemaakt Ook de dailys bijgewerkt, maar die plaats ik niet ivm heul veel prive momenten haha
Wat ontzettend leuk wat jullie doen! Vraag me alleen af waar jullie de tijd vandaan halen. Hoeveel tijd besteed je hier aan per dag?
Ik vul iedere dag mijn getal in bij mn koemelk vrij tracker, dat is dus 2sec. En 1x per week een half uurtje voor mn weekly en recepten schrijven. Als ik zin heb en de kids hebben er ook zin in dan ga ik wel eens een uurtje verven oid. Nu liggen beide kindjes eindelijk rustig op bed dus kon ik even aan de slag.
Ter voorbereiding op september wanneer ik dit journal in gebruik neem! Tevreden over de afzonderlijke componenten maar qua kleur passen de onderdelen voor geen meter bij elkaar.... Volgende keer iets beter over nadenken!