Bij mij ligt de bujo op.tafel, in de avond altijd wel ergens 5 min om die lijstjes bij te werken. Kost niet teveel tijd. De opzet was een uurtje werk, inclusief bedenken hoe ik hem wilde maken
Daar komt mijn inspiratie ook vandaan . Tijdje geleden een uitgebreid artikel op basis van ideeen gelezen. Sporten doe ik echter vaak in de avond, ivm vaste trainingen.
Bekijk bijlage 585782 @Elise75 wat een goed idee! Mijn vriezer...tja laten we het vooral niet over mijn vriezer hebben . Ik start deze week met nieuwe medicatie en ik moet de werkingstijd bijhouden. Dat leek mij een goeie voor mijn bujo!
Zo zou ik elke ochtend willen starten met een paar series zonnegroeten! Schijnt ook heel goed te zijn om de dag mee te beginnen Alleen heb ik al zo’n moeite om op te staan (overspannen o.a.), dat t bij voornemens blijft
Ik ga morgen alle materialen bestellen zodat ik alles in huis heb te starten na de vakantie. Wie kan een lijstje geven met onmisbare meterialen? Is vast al genoemt maar heb de kracht niet 30 pagina,s door te spitten.
Ik werk alleen met een potlood, gum, fineliners en kleurpotloden. Een liniaal heb ik van mijn dochter haar tekenpakket gepakt en gebruik ik af en toe. Washi tapes zijn bij mij zonde van het geld.
Onmisbaar is een bujo met stipjes. Ik gebruik het meest een paar goede tekenpotloden + gum. Dikke en dunne zwarte fineliner. Aantal kleurtjes fineliners. Brushpennen, diverse goede penselen & bakje waterverf van de oudste.. kruidvat geloof ik €0,50 en washitape maar kan ook prima zonder evt leuke stickers
Ik heb een bujo met stipjes, veel sjablonen met verschillende letters en handige plaatjes( via Ali, daar zijn ze echt in veel verschillende te krijgen) gekleurde fineliners, goed potlood, gum, washi tape, 5 rolletjes maar geen echte must hier. Ik heb vorige week stempels gekocht voor de variatie, staat ook leuk. Ik denk zodra je bezig bent dat je ook merkt wat bij je past en dan breid het zich vast uit als je het leuk vind
Dat inderdaad. Basis is wat mij betreft een bullet journal (met stipjes inderdaad), een potlood, zwarte fineliner, gum en voor mij ook liniaal (maar er zijn er zat die het zonder doen). Daarmee kun je starten en dan merk je vanzelf wat je mist en nog graag zou willen hebben. Ik gebruik bv. zo nu en dan kleurpotloden, gekleurde fineliners en wat dikkere stiften, ik heb stempels met maandnamen en kalenders (van Ali), wat washitape en wat stickers. Er zal vast nog het eea bijkomen, maar met wat ik heb red ik me prima.
Ik hou geen pagina’s vrij. Maar heb gemerkt dat handletteren in een mus niet zo goed werkt. Drukt nogal door. Dus nu maak ik ze op losse kaartjes en plak ze in. Bekijk bijlage 585813
Ik heb een mus bullet journal. - Potlood - Goede gum - Lineaal - Fineliners. Ik vind die van Micron heel fijn, en dan heb je meteen 6 verschillende diktes en een brushpen. En die drukken bijna niet door in je bujo. (Behalve met zwart inkleuren) - Washi tape ❤️ - Fineliners pastel (stabilo) - Markers pastel (stabilo) En ik heb nu brushpennen besteld van ecoline. Maar kan nog niet vertellen wat ik daar van vind haha.
Ik heb de brushpennen van Ali inmiddels alweer even binnen. Ik ben gaan oefenen en heb daarvoor dezelfde pen gebruikt de hele avond. Die is dus nu ook afgeschreven. Het is moeilijker dan het eruit ziet!
Mijn musthaves : - mus bujo - fineliners (heb veel zwarte want die gaan best snel op als je er veel mee doet.) - kleurpotloden - geodriehoek - Washi-tape Heb best veel stiften en soorten pennen en ditjes en datjes maar merk dat ik dat eigenlijk niet gebruik.
Washitape gebruik ik nauwelijks eigenlijk. Soms om een hoekje van een ingeplakt plaatje/tekening vast te plakken. Maar dat is een noodzakelijk kwaad omdat ik dan te weinig lijm heb gebruikt en de boel losraakt De fineliners van Micron zijn wel mijn favoriet. Evenals de ecolinebrushpennen, maar die drukt enorm door, dus die plak ik later in. Van de Hema heb ik een apparaatje waarmee je een tekst kan drukken en op kan plakken. Die is wel enorm leuk om te gebruiken. Geen idee hoe het heet, zal er even een foto maken. Deze week geen weekly, ben te druk met alles voorbereiden voor vakantie. Mijn man gaat donderdag naar Polen en ik met de kinderen vrijdag naar een landalpark. Op vakantie hopelijk meer tijd.