Nog een weekje vooruit gemaakt zit nog te verzinnen hoe ik het verder wil versieren of dat ik t zo laat
Ik denk ongeveer 9 maanden. Nu begint voor mij het drukke gedeelte van het jaar dus zal ik meer spreads maken.
Alvast begonnen met de weekly’s van september. In mijn weekly’s van deze maand miste ik de ruimte voor een weekmenu en huishoudelijke klusjes, terwijl ik de notitieruimte niet gebruikte, dus ik hem hem nu aangepast.
Jaja.... na veel zoeken, al dagen nadenken, pinterest en you tube afspeuren.... ben ik mijn budgetpagina maar zelf gaan maken. Met alle voorbeelden nu 1 gemaakt met mijn wensen. Best wel trots nu (en er is al ruimte voor verbetering )
Hier ben ik het helemaal mee eens. De eeste pagina's in mijn bujo zijn niet helemaal zoals ik ze had gewild, maar ze worden steeds mooier. Je moet er handigheid in krijgen en het perfecte los loslaten.
Hier ook hoor. Die eerste pagina’s zijn echt probeersels. Lekker belangrijk, ik doe er niet mee aan een wedstrijd of zo. Je doet het voor jezelf. En nu vind ik juist dat begin wel zn charme hebben. Leuk om terug te bladeren in elk geval.
Ik heb vanavond deze gemaakt. Met stickers uit mijn dochters knutselbak Ik twijfel om de klusjes in potlood er in te laten of met fineliner over te trekken. 2 vakjes zijn al redelijk gevuld maar er zal vast in de loop vd tijd weer wat bij komen. Als het met potlood blijft kan ik afgevinkte vakjes weer weggummen. Maar fineliners is mooier en duidelijker...
Haha, wat een verschil. Ik zit na 5 maanden op pagina 33 Ik maak alleen geen daily's en weekly's. Ik maak een monthly op een dubbele pagina met schoonmaakschema erbij. Tussendoor wat spreads en zo. (jaarlijkse schoonmaakdingen, introductie vast voedsel met eventuele reactie Ivm mogelijke voedselallergie dochter, spaardoelen etc)
Thanks! Het was vooral zoeken naar wat er in moest en de benamingen... Hij oogt heel simpel maar het was echt een kopbreker... soms kan je zo moeilijk denken