https://www.bruna.nl/boeken/mijn-bullet-journal-9789045323107?channable=e11996.OTc4OTA0NTMyMzEwNw&gclid=Cj0KCQjwk_TbBRDsARIsAALJSOZY0UYZefOm8IySV2ugF5WMKiKf3cJSQx97GPIh_8OGlF4l09BIk1oaAoADEALw_wcB Edit dat is de allernieuwste die nog moet uitkomen. Dit is die van de foto hierboven : https://www.ruan.nl/mijn-bullet-journal-stickers?gclid=Cj0KCQjwk_TbBRDsARIsAALJSOYyU7lFJsAz6PksYHkGf9Ucf_ft7NPIQ3WdOzmbqwOxBoXrVLSjbHgaAptLEALw_wcB
Vast een planning gemaakt voor dochters verjaardag. Het helpt wel om alles nu al op papier te hebben staan!
Als data nerd ben ik toch weer uitgekomen op saaie grafiekjes. Maar wel overzichtelijk zo. Bekijk bijlage 586055
Dat deco boek heb ik ook ! Alleen ik gebruik hem niet veel merk ik en vind het soms onhandig dat je een plaatje niet op een bepaalde plek op het papier kan krijgen. (bv : banner in het midden) of niet uit kan knippen omdat de achterkant dan ook weer een plaatje heeft. Dus meer voor na-tekenen. Als je er handigheid in vind misschien kan je me helpen.
Ja, het is een beetje een gedoe ook met die blaadjes eruit halen, want dat heb je al die losse blaadjes na een tijdje... maar als inspiratie en om na te tekenen vind ik ‘m wel leuk denk ik! De stickers zijn ook wisselend, maar vond ze toch leuk genoeg voor bv een leeg hoekje hier en daar.
Ik heb ook een budgettracker gemaakt en dan met rode, oranje en groene bolletjes om te zien waar ik mijn geld aan uitgeef. Rood = overbodig. Oranje = acceptabel, groen = nodig/voor gespaard of vaste lasten. Zo handig om het in kleur te zien.
Whoops! Ik loop alweer een beetje achter met lezen. Heel tof!! Ik hen dat echt nooit gekund en ook geen geduld voor. Ook niet in mn eerdere bujo’s die nog helemaal niet zo minimalistisch waren Jaloers! ) Ik heb serieus nog maar drie rollen Tapen doe ik wel nog +1!! En mijn man vindt het mega fijn omdat hij nooit weet wat gebeuren moet. Er kan drie kilo stof liggen en drie katten aan haar en dan nog zou ‘ie niet stofzuigen. Terwijl met schema doet hij het graag. Het is geen onwil. @Afkes 10tal dat uitgave-shema is een goede inspiratie! Ik zou graag meer stippen op een pagina willen (dus beetje andere layout).. maar mega goed! Had in eerdere bujo ook spaardoelen. Misschien moet ik die maar eens terug invoeren zodat er weer gerichter gespaard wordt. @sweetL m’n eerste bujo was maar 3-4 maanden. Daarna beduidend minder lijstjes, tekeningen, quotes en bovenal geen recepten meer in m’n nieuwe bujo gedaan. Sindsdien gaat ‘ie veeeeel langer mee Edit: weer eens perongeluk al gepost. Aangevuld.
Hihi t maakt me niet heel veel uit als hij niet zo lang mee gaat hoor. Ik heb hem voornamelijk voor de recepten, t verven en crea bezig zijn. Maar ik was gewoon verbaasd. Gaat wel snel natuurlijk. Hierboven las ik al veel meer pagina's ik denk dat mus meer paginas heeft? Die dunner zijn wellicht.
Oké, ik heb niet alles gelezen en mij er ook niet in verdiept. Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is met gewoon in een schrift schrijven?