Bedoel je het papier met stipjes ipv lijntjes? Of het hele Bullet Journal systeem? In het laatste geval; zie de openingspost. Wat betreft puntjes ipv lijntjes; dit werkt vele malen prettiger. Voor het maken van vakjes, kolommen, indelingen etc etc. Google wat Bullet Journal afbeeldingen. Dan zie je wat ik bedoel. Er word wel gezegd dat het ook gewoon op lijntjes kan. Maar voor mij werkte dat niet. Ik adviseer echt een boekje met stipjes papier.
Niet de mooiste pagina ooit , maar ik ben er toch weer heel blij mee. Alle schoolemails verwerkt (die allemaal vandaag binnenkwamen) en info per schoolgaand kind bij elkaar gezet. Naam van leerkracht/mentor, emailadres, telefoonnummers, wijze van absentiemelding, data ouderavonden en nog wat relevante startinfo. Eindelijk alles bij elkaar en makkelijk terug te vinden. Ze zitten op 3 verschillende scholen, dus dit levert weer wat overzicht op. Bekijk bijlage 586133 En wat perfectionisme betreft: ik vergat de h in schooljaar en heb even overwogen om de blz dicht te plakken of uit te scheuren, maar heb uiteindelijk de h er tussen gepropt
Ohhh dat soort dingen gebeuren bij mij ook regelmatig.. daarom schrijf ik alles toch eerst met potloodanders komt t niet goed
Zo doe ik dat ook. Ik heb in het midden van de bullet journal 1 uitgescheurd en die gebruik bij foutjes
Ik ben trouwens helemaal iets anders aan het doen. Vond dat tekenen geen zak aan. En dat minimalistische kan ik ook niet. Dus nu doe ik dit.. Bekijk bijlage 586182
Ik ben vanavond bezig geweest met een pagina voor het afkicken van mijn smartphone. Sinds mijn zwangerschap (Nouja het thuis zitten in de zwangerschap en nu nog het verlof..) is dat zo erg geworden! Las eerder wel 2 boeken per week, maar heb al weken geen boek uitgelezen, terwijl ik volgens de app Moment dus wel 4u (!!!) per dag op mijn telefoon zit. Hebben jullie nog tips?
Ik heb zo geen tips tegen het afkicken. Ja gewoon wegleggen je telefoon Maar dat minder lezen herken ik wel. Ik las/lees ook altijd veel. Maar de laatste ongeveer 2 maanden van mijn zwangerschap en de eerste in 6 maanden na de geboorte van onze zoon lukte lezen mij niet. Ik kon me niet concentreren, de focus houden op het boek lukte niet. Na 6 maanden helemaal trots dat ik een boek had uitgelezen. Ennu lees ik weer als vanouds. Zoon is bijna 4. Dus misschien heeft het ook wel met het naderende moederschap en nu de zorg van je kind te maken dat je niet leest. Maar in korte losse momenten wel wat wil lezen wat minder je aandacht nodig heeft en je dus sneller je telefoon pakt.
Ik snak naar een momentje met mn bujo! Stomme verbouwing Al begint er gelukkig wel eindelijk beetje voortgang in te komen, dus we beginnen al beetje te zien hoe het wordt! Wordt prachtig! Alleen de tegels al is al een heeeeele vooruitgang haha Ik lees wel mee en geniet van jullie creaties! @Betsy ontzettend gaaf! Zie daar ook veel van op pinterest, ook bijv qua dagverslagen maken ze er dan zoiets gaafs van. Ik heb daar zelf dan de inspiratie niet voor, maar wel ontzettend leuk om naar te kijken
Deze monthly voor september gisteren gemaakt. Hopelijk zo nog 1 of 2 weekly's maken als de peuter des huizes zich kan gedragen.
Pagina met gewicht en lengte van mijn dochter + mijlpalen. En mijn doel voor volgende maand is om inzicht te krijgen in mijn financieën. Ik hou eigenlijk nooit bij wat er binnenkomt en uitgaat, maar we willen graag trouwen en daarom wil ik nog meer sparen. Maarrr om te bezuinigen moet ik eerst weten waar het allemaal heen gaat . Op deze pagina wil ik alle uitgaven opschrijven. Rechts staat: datum/wat?/categorie (daar zet ik het bijbehorende nummer bij die ik op de linkerpagina heb ingedeeld) / bedrag.