Er zijn heel veel mensen die dit doen. Ze noemen dat ook wel een 'mood tracker'. Daar zijn heel veel leuke voorbeelden van te vinden op internet. Sommige heel basis: Anderen maken er een heel kunstwerk van: Het is een proces!
Ik heb dat systeem zo vaak geprobeerd. Meestal met tabjes en gedeeltes etc. Maar weet je, het werkt niet. Voor mij niet in elk geval. Je bent dan toch steeds heen en weer aan het bladeren. Op den duur loopt mijn hoofd vast wat onder welk tabje 'hoort', tussendoor zitten allemaal lege blaadjes, En wat doe je als gedeelte B vol is maar A,C en D nog niet Kortom; dit systeem bleek mijn behoefte aan overzicht en structuur totaal niet te bevredigen. Ik ben wel 10 x opnieuw begonnen in mn leven. Heb weet ik veel wat voor schriftjes, boekjes etc. liggen. Het werkte gewoon niet, ik stopte er steeds mee. De bujo is het eerste wat echt werkt voor mij en wat ik langer dan twee maanden heb vol gehouden. En dat alles bij elkaar 'hoort' te staan, sja... daar moet je gewoon ff doorheen en loslaten. Let it gooooo...
Bullet Journal tips zijn al een hoop gegeven. Qua pennen ben ik begonnen met fineliners van de Action. Na een tijdje hadden ze daar fineliners van Edding. De naam zegt je waarschijnlijk niks maar dat zijn deze; Deze vind ik lekker schrijven. Op Ali heb ik ook fineliners besteld, die watervast zouden moeten zijn (zijn ze niet). Nu heb ik een wat duurder setje van Graphik. Die zouden ook watervast moeten zijn maar als ik er met een bushpen overheen ga, loopt het nog steeds wat uit. Ik doe nu dus eerst het kleurtje met een marker, brush pen etc. Daarna laat ik het kleurtje drogen en schrijf er dan pas met fineliners overheen en dan heb je 0 uitloop.
Ik ben begonnen met de fineliners van Staedler en heb nu de fineliners van Micron. Micron zijn iets duurder maar eigenlijk vindt ik beide prima.
Ik heb een setje fineliners van Staedler, vind ze erg fijn! Penseelstifyen van zig (clean color) Een zwarte brushpen van tombow Ook nog wat penseelstiften van ecoline dacht ik, maar kan ook tombow zijn Set gekleurde fineliners van stabilo
Ga morgen bij de Hema kijken voor het boekje. Naast fineliners nog tips om leuk aan de slag te gaan ermee? Gebruiken jullie nog iets speciaals om mooie letters/tekeningen te maken en wat gebruiken jullie dan? *edit Sorry zie nu pas dat er al wat tips zijn. Ik lees even terug
Heb je een linkje van die van de Hema? Die wil ik dan ook wel een keer proberen. Maar op de site kan ik bij schriftes en notitieblokken niet kiezen voor stippen. Alleen blanco, gelineerd of geruit.
Mijn starterskit van Mus is al binnen! Zó leuk, echt zin om mee te beginnen Het boek verwacht ik vandaag ook nog
Zo ff in t dorp geweest. Etui gevuld met fineliners, markeerstiften, grafeerpennen en washitape. Nu kan ik ook beginnen
Ik heb deze van de Action, ze schrijven heerlijk. En heb ook de Ink Rollers van de Lidl, die lopen uit. Voor de rest heb ik schrijfstiften van de Hema (12 kleuren) https://www.hema.nl/vrije-tijd-kantoor/school-kantoor/schrijfwaren/fijnschrijvers/12-pak-schrijfstiften-14420027.html en de accentueerstiften https://www.hema.nl/vrije-tijd-kantoor/school-kantoor/schrijfwaren/markeerstiften/12-pak-accentueerstiften-14420028.html Had dit allemaal aangeschaft vanwege het handletteren. Hoe zijn deze fijnschrijvers? weet iemand dat? https://www.hema.nl/vrije-tijd-kantoor/school-kantoor/schrijfwaren/fijnschrijvers/12-pak-fijnschrijvers-14420026.html
Vanmiddag kwam er weer washitape binnen, had ik een tijd terug al bij ali besteld. Straks maar weer eventjes kijken op de site
Boek binnen, eigenlijk moet ik werken maar heb al een key en eerste to do list gemaakt Dit is echt leuk!