Omdat ik er bijna elke winter weer tegenaan loop dat ik als een kip zonder kop kleren koop voor mijn dochter en dan uiteindelijk met dingen zit die niet te combineren zijn besloot ik het deze winter eens anders aan te pakken:
@Ffion, wat een herkenbaarheid... Ik ga ook zo een lijstje maken. Ik blijf ook kopen omdat ik het gevoel heb dat ze niet genoeg kleding heeft. Puntje bij paaltje ligt er veel bijna ongedragen in de kast. En jij dus ook een meisje die het liefst jurkjes en rokjes draagt? Mijn dochter heeft 2 spijkerbroeken voor de hele winter voor het geval dat.... hahahaha
Dochter wil sowieso geen gewone spijkerbroeken aan. Die vindt ze te strak in haar buik. Ik wil er dus wel een paar mooie joggingbroek-achtige broeken bij, maar koop dus ook altijd genoeg jurkjes en rokjes.
Handig zo'n lijstje! Ga ik ook maken, al ben ik wel bijna compleet voor allebei. @Elise75 mijn dochter had vorig jaar helemaal geen broeken in de kast. Op de echt koude dagen gewoon een maillot onder de legging of 2 leggings aan. Ze heeft het ook niet zo snel koud dus zelfs in de sneeuw spelen deed zij gewoon in legging. Dit jaar wel wat broeken. Haar smaak verandert nu erg van schattige tulejurkjes naar stoere kleren.
Hier moet ze naar de paarden of paardrijles een spijkerbroek aan. Dus vandaar 2 spijkerbroeken... en heel soms wil ze naar school het ineens, dus voor het geval dat. De smaak veranderd inderdaad. Ze wil op het moment alleen rokjes ... dus daar het meeste van. Oh ja, en we hebben een lekkere jogger idd. Die heeft ze wel heel graag aan gehad vorige winter. Maar goed, het lijstje met kleding is wel handig als ik dit alweer schrijf. Volgens mij heb en wil ik weer veels te veel
Goed idee. Voor de oudste heb ik het overzicht nog wel redelijk maar zeker voor de jongste 2 is het een grote chaos....!
Bij mij precies hetzelfde. Geen overzicht waardoor ik veel te veel koop. Ik ga dus ook binnenkort zo een overzicht maken.
Het uitgaven onderzicht van September. Dont judge lol. Hou deze layout graag simpel en overzichtelijk. Ik zie altijd graag van tevoren waar het geld heen gaat anders gaat het echt op en verder haha
Geen idee of het voldoet aan de eisen van een ‘officiële’ Dutch door lay-out, maar ik maak al mijn weken met ‘halve pagina’s’.
Ik ken het niet.. heb even op pinterest gekeken maar ik snap het geloof ik niet.... Wat is het doel er van?
Ik vind het vooral handig dat alle weken van een maand dan ‘tussen’ het voor- en achterblad van die maand vallen.
Ik hoop voor mezelf dat ik dan in 1 oogopslag het overzicht van de week heb én daarnaast ruimte voor daily's. Ga het eens proberen voor een weekje in september (t/m de eerste week van september heb ik al gewone weekly's gemaakt dus die ga ik wel nog gewoon gebruiken)