Zo is mijn dutch door lay-out geworden. Ben er zelf eigenlijk wel heel tevreden over! Zoek alleen nog iets van een quote oid voor het lege stukje op de rechterbladzijde
Ik knip een stuk van de bladzijde weg. Ik zet er dus niks tussen maar haal wat weg Nu heb ik een overzicht van de highlights van de week maar kan ik ook daily's maken en zit alles mooi bij elkaar. Ik denk dat dit weleens heel goed kan gaan werken voor mij
Begonnen voor september... schrok wel van het doordrukken van de ingekleurde ballonnen (stabilo in hema bullet journal), maar heb het uiteindelijk wel grappig opgelost vind ik zelf. Twijfel alleen wel wat te doen met de onderste ballonnen...
Ja het was even puzzelen maar ben nu zeer tevreden. Er kan inderdaad een heleboel op een spread op deze manier en toch blijft het (volgens mij) goed overzichtelijk. Over 3 weken weet ik of het ook echt fijn werkt. Deze lay-out nam wel wat tijd in beslag om te maken (maar ik zit er nu ook alweer 20 minuten bewonderend naar te kijken ofzo hahaha dat kost ook een hoop tijd)
Hahaha ik ken het. Heb net mijn “this is me” pagina af en zit daar toch al 10 minuten trots op te wezen View attachment 586520
De oudste wil na vanavond ook zoiets doen. Maar dan zonder tekenen, dat vind hij niks aan haha. Maandag maar even op zoek naar een Hema hier in de buurt. Op het park al gekeken, maar ook geen simpel notitieboekje te krijgen. Verplicht het park dus af haha. Hij zit s avonds vaak bij me aan tafel. Gewoon kijken wat ik maak of kleurtjes aangegeven. Of met Netflix erbij. Maar hij had vanavond een ongelukje en nu wil hij zijn ei kwijt dus ik heb een dagboek geopperd. Lekker van je af schrijven en dat wil hij toch eens proberen. De washi tape vind hij wel weer leuk en stickers ook. Ik maak een moodtracker voor hem (vermoeden van adhd) en een overzicht om de dag een cijfer te geven. Ben benieuwd wat hij er van maakt
Die is dan ook heel leuk geworden dus je mag zeker trots zijn! Ik heb mn spullen inmiddels opgeborgen maar gelukkig heb ik de foto's nog. Kan ik daarnaar kijken haha!
Ik heb voor mijn jongste zoon ook washi tape gehaald. Hij was beledigd dat mn dochter, net als mama, washi’s heeft. De eenhoorns en cup cake-washi’s wilde hij dan toch weer niet. Maar heb zowaar heuse dino washi tape voor hem gevonden op Ali. Dus daar is ie nu helemaal gelukkig mee. Alle tekeningen krijgen nu een dino lijst.
Wat grappig dat iemand begon over dutch doors, had de term niet zodanig opgeslagen vanaf pinterest, maaar ik had er wel bewaard! Vond t er eigenlijk wel heel handig uitzien! Opzich Misschien ga ik t eens proberen, misschien ook niet Het praktische aan zo’n opzet zou voor mij vooral t inzicht in de maandtaken of doelen zijn. Zodat je daar niet “steeds” voor terug hoeft te bladeren Ik ben benieuwd @Ligero naar je ervaringen ermee!
Ik ben nog wat zoekende naar wat ik echt gebruik en wil zien, maar ik heb nu ‘verjaardagen’, ‘niet vergeten’ en ‘volgende maand’ zo staan dat ik het per maand altijd kan zien, zeg maar. Doelen en trackers doe ik niet aan, maar anders zou ik die er ook bij zetten.
Ik ben ook maar eens in de washi tapes gedoken om iets meer kleur te krijgen en ben losgegaan op ali Behalve wat effen washi’s en nog wat leuke decoratie randjes ook deze gekocht: https://nl.aliexpress.com/item/15mm-breed-Aquarel-week-decoratie-washi-tape-DIY-planner-scrapbooking-masking-tape-escolar-kawaii/32896882329.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.20e04c4d3aWCu8 https://nl.aliexpress.com/item/1-5-cm-10-m-Week-Patroon-Washi-Tape-DIY-Sticky-Decoratie-Scrapbooking-Planner-Masking-Plakband/32886783557.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.20e04c4d3aWCu8 https://nl.aliexpress.com/item/New-3pcs-series-slim-washi-tape-set-5mm-7m-Split-line-masking-tapes-decoration-Stickers-Stationery/32833017233.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.20e04c4d3aWCu8 Zo kan ik mijn weekly’s opleuken zonder dat mijn handschrift het verpest (voor een deel dan)
Ideeën bujo lijstjes * vriezer inhoud * vaste lasten/ maandlasten * ziekenhuis afspraken * sinterklaas ideeën * spaargeld * goals this year * maaltijd lijst * weight tracker * mijlpalen * habit tracker * vakantie 2019 inspiratie (links naar websites of namen van leuke campings die ik tegenkom) * to do klusjes in huis * telefoongebruik tracker * planten watergeef tracker * Best memories of...(per week/maand/persoon/Vakantie oid) * kinderuitspraken * lijst ‘dingen waar je blij van wordt’ * dingen die je kunt doen als je gestresst bent * favoriet quotes * dromen bijhouden * interview met jezelf. * 1 woord per dag * weekmenu/boodschappen
Leuk! Dat hij ook zoiets wil doen bedoel ik dan. Mijn oudste * heeeel stuk jonger * is dól op knutselen en tekenen dus die heeft zn eigen schriftje en zit vaak naast mij lekker in zn schriftje te prutsen met washi en sjablonen hihi. Heerlijk vind ik dat.
View attachment 586559 Ik heb net een stempelsetje bij Ali besteld. En nu mag ik echt niks meer bestellen, want er moeten nog 40 dingen binnen komen