Nou, ik had vorige week heel optimistisch een weekly gemaakt en heb er welgeteld nul keer naar gekeken. Mijn agenda / planning wordt voor mij ingedeeld dus ik leef echt op die digitale agenda. Geeft ook niks, genoeg andere dingen om met het bujo te doen natuurlijk
Haha ja je knipt wel een stuk weg maar ik vind het niet zonde als het mij meer gemak en overzicht brengt dan een 'gewone' daily of weekly. Dan knip ik daar gerust een halve pagina voor weg. De weggeknipte stukken worden bewaard om eventueel foutjes weg te plakken of voor boodschappenbriefjes ofzo
Bekijk bijlage 586617 Ik had mei verknalt, dus daar heb ik overheen geplakt. Valt maar een heel klein beetje op
Ze zien er zo leuk uit he die Weekly's. Maar juist om de reden wat jij noemt ga ik het toch maar niet maken. Ik doe ook alles digitaal.
Ik doe ook veel digitaal maar zet in mijn weekly ook een soort van master to do lijstje voor die week. En dat hielp de laatste week wel. Ik ben bijvoorbeeld heel goed in het vergeten dat ik opvang moet regelen voor bepaalde "one time" dingen. Over 2 weken ben ik bijvoorbeeld paar dagen weg voor het werk. Dus ik moest deze week de opvang voor die dagen doorspreken met man en schoonouders. Maakt niet uit welke dag als het maar een keer gebeurde. En ik heb nu een fruit tracker in mijn weekly... hielp ook, je wilt dan nog net iets meer die 2 stuks halen Maar mijn dagelijkse lijstjes zijn idd ook heel kort.... zeker als ik moet werken.
Ik heb zojuist de crayola super tips (50) en micron pennen plus brushpen besteld. Had nog een bon van bol.com dus was bijna gratis!
Ideeën bujo lijstjes * vriezer inhoud * vaste lasten/ maandlasten * ziekenhuis afspraken * sinterklaas ideeën * spaargeld * goals this year * maaltijd lijst * weight tracker * mijlpalen * habit tracker * vakantie 2019 inspiratie (links naar websites of namen van leuke campings die ik tegenkom) * to do klusjes in huis * telefoongebruik tracker * planten watergeef tracker * Best memories of...(per week/maand/persoon/Vakantie oid) * kinderuitspraken * lijst ‘dingen waar je blij van wordt’ * dingen die je kunt doen als je gestresst bent * favoriet quotes * dromen bijhouden * interview met jezelf. * 1 woord per dag * weekmenu/boodschappen * Verjaardagen kids * Tattoo ideeen
Hier een blad gemaakt met een kort overzicht van de zomervakantie van mijn dochter. Nu nog even invullen...