Ik heb de omslag van september vast gemaakt want ik heb volgend weekend niet veel tijd door de verjaardag van Bo. Bekijk bijlage 586663
@Betsy wat maal jij leuke dingen! Hele gave lay-out Ik heb ook weer een weekly gemaakt. School begint weer en ook wij vieren de verjaardag van mijn bijna peuter.
Thanks dames! Ik merk dat ik het hele strakke bullet journal aan de kant heb geschoven (sorry @iMoeder ) en het meer een journal aan het worden is. Nog steeds met de nodige lijstjes en weekly’s, maar wel helemaal in vintage Stijl met meer tekst. Al die trackers waren toch niks voor mij. Ik ben trouwens wel in een nieuw boekje begonnen, want Bo gooide haar glas sinaasappelsap zo over mijn opengeslagen mus heen. Dus die krast nu met stiften in een heeeeel duur notitieboekje vol oranje vlekken
Wat balen Betsy van je mus. Ik zal ook even wat laten zien. Was best trots op mijn quote totdat ik zag dat de N verkeerd om staat van de week nog maar even corrigeren. Bij 5 dec lijst even de namen weggehaald met papiertje, maar super handig dit lijstje.
@mariska165 ik heb nu een leuchtterm en die vind in stiekem fijner dan de mus. Dus eigenlijk ben ik er wel blij mee
Heel erg mooi! Het viel mij in eerste instantie niet eens op dat de N verkeerd om stond Pas toen ik jou tekst las zeg ik het Ik moet nog steeds een 5 december lijstje maken. Moet ik dan gelijk opruimen zeg maar want de oudste kan natuurlijk lezen
Prima, toch? Ik merk ook dat ik nog zoekende ben naar wat werkt en wat ik leuk en mooi vind ed, vind dat eigenlijk ook juist wel leuk. En mocht er een volgend bullet journal komen, dan zie ik wel weer hoe dat er uit gaat zien (vast iets meer 'één geheel' ). Wel balen van je Mus! Verlanglijstjes wil ik ook gaan maken, ben er ook al mee begonnen (met potlood ). Fijn om vast alles wat je bedenkt op te kunnen schrijven, hoef ik tzt niet meer zo hard na te denken.
Ik wilde al typen... hoe oud zijn ze? Ik ga een algemeen cadeaulijstje maken per kind. Zijn namelijk in maanden na sinterklaas jarig dus is sowieso altijd gedoe.
Ze zijn 7 & 4. De jongens zijn ook kort erna alweer jarig. Ik vind het elk jaar met Sinterklaas moeilijker worden om wat uit te zoeken en te geven. Ik zat wel te denken aan een dekbedovertrek voor beide maar dan houd het wel op. Gelukkig hebben we nog ff