Bullet Journaling

Discussion in 'De lounge' started by iMoeder, Jul 21, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Ga ik thuis even op zoek. Stom dat ik daar zelf niet aan heb gedacht :roflmao:

2. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    6DF1DD57-3F46-4A6D-BDBF-346174D5280F.jpeg 8B6AA25E-3223-4D7F-810F-F0F053BA861D.jpeg Ik heb net de was aangezet in de wasserette. Ondertussen zit ik in het restaurant aan een glas wijn heerlijk te tekenen. Natekenen dan he:roflmao: mijn man is op pad met de jongste en de oudste twee zijn aan het zwemmen. Heerlijk. Is voor het eerst dat ik echt ontspannen aan tafel zit deze vakantie. Alleen nog een leuke quote verzinnen voor bij de zonnebloemen en natuurlijk inkleuren.

BabyFG, Adrianaj, dreumesje and 3 others like this.
  3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,133
    8,867
    113
    Ik heb in een paar dagen inmiddels toch al aardig wat ideeen verzameld, die ik anders alweer vergeten zou zijn. Vind het voor de oudste overigens wel veel makkelijker dan voor de jongste, merk ik. Voor de oudste al een stuk of tien dingen op het lijstje staan en voor de jongste drie...

dreumesje likes this.
  4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,133
    8,867
    113
    Ik ga morgen kijken of ik nog een Hema bullet journal kan vinden voor mijn werk. Wil mijn andere liefst voor de ‘privé dingen’ houden, maar vandaag miste ik toch echt wel iets om lijstjes ed in te maken. En een bullet journal sprak me toch meer aan dan een gewoon notitieblok of schrift. Maar geen zin om er veel geld aan uit te geven. ;)

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ik heb gistermiddag nog even zitten prutsen in mn bujo, een netflix pagina gemaakt, er zullen er nog vele volgen haha

Vandaag in de badkamer gewerkt, begint eindelijk ergens op te lijken! Als jullie t leuk vinden om te zien wil ik als t klaar is best een voor en na foto plaatsen ;)

Nu helemaal gesloopt dus even op de bank met netflix rest van de avond en mn breiwerkje haha

Adje likes this.
  6. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ja leuk!

BabyFG likes this.
  7. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

Jan 9, 2013
    9,521
    3,739
    113
    Wat leuk! Dat idee met een aparte kolom voor werken pik ik denk ik van je, ideaal!
    Hier heeft het een poosje stil gelegen, maar ga het weer proberen op te pakken.
    Nu met weekly's voor september aan de slag.

8. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

Feb 12, 2012
    4,234
    1,891
    113
    Female
    En ik ben er juist achter gekomen dat het niet echt nodig is, wilde dat kolom ook voor werknotities houden, maar dat werkt niet.
    Voor werk heb ik een apart notitieblok. Dat werkt toch fijner...
    Maar dat is juist zo fijn aan een bujo, voor de volgende week pas je het gewoon weer aan. :D

dreumesje, BabyFG and Olifantje1991 like this.
  9. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

Jul 22, 2017
    1,384
    1,276
    113
    Female
    Niet mooi, maar wel handig.

Attached Files:

Ffion, moielle, Jessie80 and 7 others like this.
  10. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Ik durf nog steeds niet over op m’n Mus... dus ik werk nog in die van de Hema, heb hierna ook nog een lege van de Hema, haha. Even die twee gebruiken, daarna de Mus. In die van de Hema vind ik oefenen en dingen testen ook niet erg, in de Mus vind ik dat toch te eng. Moet ik even doorheen ;)

Bij ali nog wat stickers besteld, en Zebra Sarasa pennen. Zebra Mildliners zijn al onderweg. Zin in :D

Nu wil ik even snel een eenvoudige tracker maken voor klusjes in huis die nodig moeten gebeuren, en vooral ook voor mezelf qua sporten en gezonder eten. Hopelijk is zoiets op papier zetten even een goede stimulans!

Betsy likes this.
  11. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,561
    1,863
    113
    Female
    Bij mij werkt het wel. Alle (huishoudelijke) taken van de dag zijn zo klaar! :thumup::D

12. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Ik moet zeggen dat mijn habit tracker ook echt helpt om mijn dagelijkse doelen te halen.
    Een hogere stimulans dus!!!

13. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Het stelt niks voor, maar geeft me voor nu even heel globaal het overzicht :D

Attached Files:

14. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,561
    1,863
    113
    Female
    Hoe doen jullie dat met de lijstjes, als je Bullet Journal vol is, die nog niet klaar zijn?
    Schrijven jullie die dan weer over in je nieuwe?

En de standaard dingen zoals de verjaardagen, movies, series enz?

Mijn Bullet journal is nog niet vol maar dat schoot mij ineens te binnen

15. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Ik moet wel om mezelf lachen op dit moment:roflmao: ik zit in het restaurant, terwijl mijn man bij de kinderen in het huisje zit. Ik wacht tot de bingo begint (ja echt:roflmao:) en heb mn bujo meegenomen. Ik zit heerlijk in mn eentje aan tafel te kleuren whaha. Ben inmiddels bij met alle verslagen van elke vakantiedag. De zaterdag alleen al beslaat 3 paginas:roflmao: en ik vermaak me prima:oops:

dreumesje, Betsy, Adrianaj and 2 others like this.
  16. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hahaha heeeeeerlijk toch! Lekker van genieten :roflmao:

Zo blij als een kind met kerstmis ;) dan doet t zn werk dus goed die bujo zou ik zeggen ;)

Denk dat ik nog wel een verslag ga maken van de verbouwing :roflmao: wat allemaal in de soep loopt:p enzo haha
    Als reminder voor ooit een volgende keer, plan t ruuuuuiiiiimmmmm in (al zou ik dan t liefst alles laten doen...helaas was er nood bij dus hadden niet echt tijd om te sparen :()

Luuz likes this.
  17. Betsy

Betsy Niet meer actief

Foto!
    (Die bingo dan he ;))

18. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Oeps. Ben al terug haha. Helaas niks gewonnen, maar heb me top vermaakt haha. Heb de bingo kaartjes bewaard om in te plakken :oops:

Betsy and Poolvos like this.
  19. Poolvos

Poolvos VIP lid

Jan 9, 2016
    6,875
    12,390
    113
    Female
    Haha! Dit is dus een van de redenen dat ik over tijd steeds minimalistischer ben geworden. Ja! Ik wil alles dat ik nog nodig heb in mn nieuwe Bujo, dus schrijf over.
    Maar recepten enzo gaan dus tegenwoordig weer in een receptenboek :o::rolleyes:

20. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,561
    1,863
    113
    Female
    Bedankt! Dan ga ik dat ook doen. :thumup:

Share This Page