Ik zou dinsdag mijn nieuwe Bullet Journal al binnen krijgen, er kwam niks. Gister ook niks, krijg ik ineens een mailtje dat mijn pakketje bezorgd is.. bij een PostNL punt. En dat terwijl het een brievenbuspakketje is. (Ik heb hier overigens al 3 dagen geen postbode gezien ) Straks maar ophalen Hopelijk een beetje tussen de buien door
ik probeer zo lang mogelijk weg te blijven van ali expres, maar jullie maken het me wel moeilijk! haha ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet
Films, series, boeken, schrijf ik op een nieuw lijstje over als ik ze nog niet gezien/gelezen heb. Andere to-do lijstjes; alleen de dingen die nog moeten. De rest niet. Maar ik vind die lijstjes maken ook heel leuk dus dat is bepaald geen straf.
Ik heb gisteren stencils/sjablonen van aliexpress binnen gekregen. Weet niet echt of ik het vaak ga gebruiken maar zitten wel leuke sjablonen tussen...door de kinderen zijn ze al goed gebruikt iig
Nou dames, volgens mij ga ik zometeen een heel bijzondere ‘dear diary’ pagina maken Jeetje! Had dit niet verwacht! Ben er helemaal ondersteboven van straks belt de gyn me nog om te vragen hoe t met mijn cyclus en menstruatie staat, nou dan heb ik ander nieuws haha! Bizar
Dank je wel! Vind t allemaal weer erg onwerkelijk, en nog “raar” ofzo Zal na een goede echo misschien wel weer tastbaarder worden
@BabyFG aaw wat ontzettend leuk ! Gefeliciteerd !! ( mijn bujo bestaat ook uit veel ‘baby’ gerelateerde dingen. so be it ) Mijn vriend word er soms een beetje gek van dus dan kan ik het kwijt in mijn bujo.
Ik vind het ook leuk om lijstjes te maken. Werkt ook heel motiverend om de taken af te werken. Ik ga ze dan gewoon overschrijven
Als de kinderen er plezier van hebben is dat toch mooi meegenomen Hier hebben de kinderen ook veel sjablonen liggen en die gebruik ik ook En ik wacht nog op wat sjablonen van Ali
Ik verwacht dat er idd ook wel aardig wat baby gerelateerde dingen in komen te staan Wat we allemaal (weer) moeten halen en regelen ed enzo Een wensenlijstje, altijd handig om paraat te hebben haha Kinderwagen hebben we gelukkig nog! Box ook nog al hadden we die een tijd terug uitgeleend, denk dat ze die al bijna niet meer nodig heeft inmiddels. En eigenlijk ben ik in staat om naar de hema te gaan voor een snoezig pakje, maar laat ik daar nog maar even mee wachten Iemand een leuk idee om het aan dochter te vertellen? Zij is 5,5 en wil dólgraag een zusje (zul je zien, is t een broertje hahaha)
Ga t overigens denk ik niet meteen aan dochter vertellen, dan weet straks de hele wereld het al voor we het de ouders enzo hebben kunnen vertellen
Net mijn nieuwe Bullet Journal opgehaald bij het PostNL punt. Wauw! Dat ziet er een stuk beter uit dan die van de Hema.