Bullet Journaling

Discussie in 'De lounge' gestart door iMoeder, 21 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gefeliciteerd!

BabyFG vindt dit leuk.
  2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Dank jullie allemaal :D
    Ben er nog helemaal van in de war ofzo
    Af en toe kijk ik naar de test om te kijken of die streep er nog wel echt staat :roflmao: haha

Nou, spannende tijd allemaal weer zo

Adrianaj, dreumesje en Fuddey vinden dit leuk.
  3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Babyfg gefeliciteerd!

@dreumesje dan hebben we dezelfde, vind hem ook zo mooi!

dreumesje en BabyFG vinden dit leuk.
  4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Bij deze het bewijs dat ik er echt zat:roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Sneeuwvlokjes, Adrianaj, BabyFG en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Betsy

Betsy Niet meer actief

Super leuk! Heb je nog wat gewonnen?
    Ik hou van bingo :D

6. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    Wat leuk dat je dat er ook allemaal in plakt! :thumup::D

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee niks helaas. Maar ze hadden een heerlijke rode huiswijn, dus ik was snel tevreden haha.

Vanmiddag met de oudste een huifkartocht gemaakt. Valt die smurf in slaap halverwege haha. Weer wat leuks om te maken in mn bujo.

Betsy en BabyFG vinden dit leuk.
  8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mijn geheugen is echt drama sinds de laatste zwangerschap. En heel veel dingen vergeet ik. Niet alleen zulke herrinneringen, maar ook de simpele dagelijkse dingen. En zulke dingen zijn te leuk om te vergeten. Het stikt hier van de kleine vogeltjes, spechten, duiven, eksters en eenkhoorns. Er kwam van de week ineens een joekel van een haas uit de bosjes rennen. Vlak langs me heen toen ik buiten zat. Volgens mij was hij ergens van geschrokken maar goed, de kinderen vroegen of ik dan ook die mooie veer in kon plakken. Nou dat kan haha.

De rest van de pagina`s zijn vooral volgeschreven met wat we gedaan hebben, wie iets leuks of grappig heeft gezegd. Maar ook het ongelukje van de oudste en gistermiddag lag de jongste ineens languit op straat. Ook mond vol bloed. Geen leuke dingen, maar toch wel mooie momenten die er uit voort kunnen komen.

dreumesje vindt dit leuk.
  9. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd

BabyFG vindt dit leuk.
  10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Van harte gefeliciteerd!
    En nee, dat zou ik ook niet doen. Onze oudste (toen 3,5) vertelde het ook meteen aan Jan en alleman.

BabyFG vindt dit leuk.
  11. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Gefeliciteerd! Onze dochter was ook 5 toen we haar vertelden dat ze zus zou worden. Toen we wisten wat het zou gaan worden hebben we haar dat verteld. Dat mocht iedereen wel weten. Toen Wilde ze de naam weten. Maar dat gingen we haar natuurlijk niet vertellen. Moest toch nog iets geheim blijven. Maar ze bleef maar zeuren. Zeuren en zeuren. Ik vertel niks door..... wij haar verteld dat hij Flip zou gaan heten.. huh Flip? Ja hoor, vinden we zo'n leuke naam, was dus niet zo. niks zeggen hé, nee ik zeg niks. Enfin. Na het eten mocht ze nog even buiten spelen. Ziet ze haar vriendje op straat rent er naar toe schreeuwt vol enthousiasme. Ik krijg een broertje en hij heet Flip :roflmao:

Beertje8, Mammamuis, boogiebril en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hahahahahahaa :roflmao:
    Ja dat bedoel ik dus haha

Nou ze mag het best weten, maar we gaan ff nadenken over het wanneer en het hoe ;) ik vind wanneer ouders enzo het weten zij het al eerder mag weten :) maar dan denk ik misschien in de ochtend zij en dan later diezelfde dag ouders enzo :D

Dat de buurt het weet en het schoolplein...tja ach, op een gegeven moment komen ze er toch wel achter ;). Maar pas nadat ouders op de hoogte zijn ;)

Ze zei vandaag dat als ze een zusje krijgt ze ‘Marly’ gaat heten. En ja, ze wil dolgraag grote zus worden. Ik ben benieuwd hoe ze reageert als ze t hoort “straks” :D

Voor nu is t nog maar een heel gek idee hoor. Moeten er zelf nog een beetje aan wennen. Kijk nog steeds af en toe naar de test of t wel echt zo is want ‘welneeee je bent niet zwanger’

13. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Gefeliciteerd!
    Wij hebben het ons zoontje van toen 2.5 direct verteld. Hij heeft netjes zijn mond gehouden, ligt ook aan t kind natuurlijk!
    Met 14w hebben we ook de naam verteld aan onze zoon en ook die heeft hij voor zich gehouden!

BabyFG vindt dit leuk.
  14. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wij hebben het onze (toen) 2 jarige pas wat later verteld. Maar dat is ook wel een heel andere leeftijd dan 5. Onze dochter wist het pas toen ik 4 maanden zwanger was ofzo. Onze naaste omgeving wist het wel al eerder maar voor zo'n kleintje duurt het allemaal al zo lang. we hadden wel als voorwaarde dat wij zelf tegen onze dochter zouden zeggen dat ze grote zus werd. Dus niet een oma of tante die dat dan tegen haar zegt. We hebben dus een paar weekjes heel zorgvuldig het babythema verzwegen met zn allen :p de naam wist zij ook niet. We hebben wel een aantal namen aan haar voorgelegd. Uiteindelijk toch gekozen voor de naam die zij 'stom' vond steeds. Die vonden wij nu eenmaal het leukst. En toen broertje werd geboren en ze zijn naam hoorde zei ze: ooooo wat een mooie naam!!

BabyFG vindt dit leuk.
  15. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Gefeliciteerd, BabyFG!

BabyFG vindt dit leuk.
  16. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.384
    1.276
    113
    Vrouw
    3F777AE1-98D3-4019-9A38-321601D6FE6D.jpeg dit maakt een weekmenu maken een stuk makkelijker :D

LMI, dreumesje, Elena22 en 9 anderen vinden dit leuk.
  17. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Jaaa, wat handig!

Paris91 vindt dit leuk.
  18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Zoiets heb ik ook nog op de planning staan om te maken! Idd super handig!
    Ik vergeet altijd veel combinatie mogelijkheden haha en kom dus vaak weer uit bij hetzelfde

Paris91 vindt dit leuk.
  19. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    #1159 mariska165, 31 aug 2018
    Laatst bewerkt: 31 aug 2018
    Ik begin komende maand september in mijn HEMA bujo. Maar kom er nu al achter dat mijn weekly niet gaat voldoen:rolleyes:
    Overwogen om maar te gaan starten in mijn nieuwe mus die klaar ligt. Toch maar niet gedaan. Merk dat ik nog een beetje aan het uitvogelen ben wat het beste bij me past en wat het beste voor mij werkt. Dus ga lekker verder in mijn HEMA bujo.
    Heb leuke stickers bij de action gekocht en leuke calligrafeerpennen in leuke kleuren. en gelijk maar de eerste weekly van oktober gemaakt in nieuwe opzet. Ik heb die mus die hier als laatste werd gepost ook in de handen gehad, maar ik heb die met de vogeltjes meegenomen.
    IMG_20180831_154944.jpg

LMI, Elise75, dreumesje en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Neilia

Neilia Niet meer actief

Die heb ik ook :D
    Leuk istie he!

Deel Deze Pagina