Ik heb die markers van de Kruidvat gehaald maar ze drukken ENORM door! Bekijk bijlage 582670 Miskoop dus.
Jaa, jammer he, zijn op alcohol-basis geloof ik? Ze lijken erg op die van de Action, alcohol gaat echt overal doorheen
Oke vanavond begonnen. Inleiding, kalender en key gemaakt. Helemaal niet verslaven ofzo vind de pennen van de hema trouwens wel fijn die fineliners. Die stiften van de heme schijnen beetje door helaas
Ik ben al een jaar lang aan het denken om hiermee te gaan starten. Door dit topic denk ik dat dit mijn vakantie projectje gaat worden ipv 10 boeken lezen en kleuren. Tips waar je leuke materialen aan kunt schaffen?
Bol.com! Ik heb mijn brushes stiften van koi(superfijn!), Pastelmarkers van Stabilo en fineliners waarvan ik het merk even niet meer weet, zitten er 6 in een pak. Ze verkopen er ook washitape en bulletjournalstickers. Liniaal of geodriehoek is ook een must. Edit: een potlood en gum ook. Kan je altijd eerst je ontwerp tekenen en eventueel nog aanpassen/weggummen.
Ah zonde, waarschijnlijk op alcohol basis dan. Ik maak ook weleens iets op een stuk dik papier of dun karton en plak het zodra het compleet droog is in mijn BuJo.
Ik zag deze bij de voordeelshop. Zijn op waterbasis. Iemand daar ervaring mee? Vind de kleuren prachtig
Hmm ben uiteindelijk langs de Action gegaan, die lag op de route. Misschien later deze week als ik weer op t centrum ben
Argh Hema hier had niets meer en de boekenwinkel alleen maar bulletjournals met al invulling erin... Maar even op internet gaan zoeken
Heb er 1 van de Hema in huis, maar elke keer komt het er niet van. Ben er ooit mee begonnen, maar was niks voor mij in combinatie met enorme drukte op dat moment. Nu is het allemaal rustiger en ga ik er toch aan beginnen. Ook om wekelijkse/maandelijkse/jaarlijkse schoonmaaktaken te noteren of de gewone klusjes die je soms tegenkomt. Denk dat ik Pinterest maar eens af ga zoeken en dan beginnen.
Ah dat is echt balen. Die bullet journals van Mus zijn goed. Bij bookspot (voorheen ECI) kan je ook bullet journals kopen.
Jaaa echt niet normaal. Ik heb dit nog nooit zo erg gehad hoor. Beetje jammer, want daar heeft niemand wat aan zo...