@Betsy mooi! Leuke verjaardag gehad? Mijn monthly en weekly gemaakt en een verslagje van vandaag. Alleen nog afmaken met tekeningen en kleurtjes. Maar ben op de bank geploft
Het was een heerlijk weekend met vrienden, taart, cadeautjes, prachtig weer, lekkere BBQ, en een hele gelukkige dochter, dolblij met haar nieuwe cadeautjes
Pentel touch of tombow. Allebei heel fijn. Zijn kleine brushpennen. Anders ga ik automatisch heel groot schrijven.
Die tombow (sukutera ofzoiets) is er alleen in het zwart. Die pentel touch heb ik ook in oker en bruin. Gewoon online besteld bij pen store ofzo
Voor de dames die nog op zoek zijn naar een bullet journal. Ik vond vandaag deze bij de flying tiger. Hij is maar 5 euro! Bekijk bijlage 587927 Hij lijkt heel erg op de leuchtturm, alleen dan zonder paginanummers en voorgedrukte index. Ik heb hem vast meegenomen voor als die van mij vol is.
Ik bedacht me ineens, mijn zusje is vorige week ivm studie verhuisd dus die heb ik t linkje vd folder door geappt. Mag zijn er 1 voor me halen, ben toch volgende maand jarig haha. Tx voor je aanbod!
Nog nooit van gehoord, flying tiger haha Mijn september ontwerp mislukte enórm, dus pagina dubbel geplakt en iets nieuws gemaakt, iets meer in mijn comfortzone. Aan de andere kant heb ik de afspraken/events genoteerd. Deze maand dit altijd vol verjaardagen voor ons. Ook een mood+activity tracker gemaakt, zag een leuke op pinterest met het kleuren van die vakjes op die manier krijg je een leuk patroontje Staan nog wat potlood hulplijnen anders ga ik t scheef invullen