Ik zou sowieso de boodschappen lijst schrappen. Ik zie die vaker in Bullet Journals. Maar mij ontgaat de logica daarvan. Ik neem toch aan dat je daarna niet met je bujo in de hand door de supermarkt gaat lopen? En zo ja; lijkt mij erg onhandig. Dus die boodschappen lijst maak ik dan apart.
Dit doe ik inderdaad ook. Alleen al het gevoel dat wat ik allemaal moet doen, ergens staat, geeft heel veel rust. Want ik vergeet vaak de dingen die ik nog moet doen. En kwam er dan pas te laat achter dat ik iets vergeten was. Daardoor werd mijn hoofd heel druk omdat ik dan toch steeds dacht, niet vergeten om dat te doen, en dat, en dat. Etc. Heel vermoeiend. Opschrijven betekend; het is uit je hoofd.
Vandaag ook maar weer eens met mijn bullet journal bezig. Mijn stickers van de AliExpress zijn ook binnen gekomen
View attachment 588141 Ik dacht alleen dat het de bedoeling was dat het minder zooi zou worden Vind het echt wel superleuk om te doen!
Ik raak mn lijstjes altijd kwijt. En ik app meestal een foto door naar mn partner met wat we nog nodig hebben. Dus die is wel onmisbaar haha.
Ja denk idd dat ik het ook ga proberen zeker nu ik zie dat de action dingen heeft, miss niet topkwaliteit maar ach, ik ben een beginneling Iemand nog tips over wat je écht nodig hebt om te beginnen?
Een bullet journal Een potlood, een gum, misschien vind je het fijn om met fineliners of andere (dunne) markers te werken. Wat washitapes misschien, of stickers voor versiering Dat is denk ik t absolute minimum En als je van de handlettering bent zou je kunnen kijken voor een brushpen/penseelstift, maaar die effecten zijn ook te bereiken met normale stiften en bijv gewoon zelf de letters hier en daar dikker maken (vaak met de stroken naar beneden) In mijn ervaring is het papier van een bujo niet geschikt om mooie kleurverlopen te maken met de brushpennen
Gevalletje 'ik ben net 3 uur geleden begonnen dus je moet niet bij mij zijn voor advies', maar de fineliners van de action drukken heel erg door op het papier van de action-journals. Geen idee of dit vergelijkbaar is met andere soorten, maar ik ben na de eerste pagina overgestapt op gelpennen, dat gaat een stuk beter!
Ik heb m’n Zebra mildliners en Sarasa gelpennen, dank u ome Ali! Vanavond er weer even voor zitten! Heb van 19 tot 21 uur vergadering, dus kan ik me dan vast verheugen
Ik heb post its in mijn BuJo met mijn boodschappenlijstje. Wanneer ik dan naar de winkel ga dan haal ik hem uit mijn BuJo.
Druk je dan niet hard? Bij mij drukte er maar echt weinig door in mn Action Bullet Journal. Of het zijn andere fineliners dan. Ik gebruik die van Edding vooral veel.
Ik heb inderdaad ook van Edding, en enkele lijnen gaan nog wel enigszins, maar bredere letters/handlettering geeft echt vlekken aan de andere kant.