Mijn partner haalt vaak uit t werk de dingentjes die we nog nodig hebben. Dus dan app ik ff t lijstje door
Jawelll! Ik wil het zien! Nee echt, geen schaamte hoor dames. Ik teken nooit in mn Bullet Journal, dus heb ook niet veel nodig. En ik wacht trouwens ook nog op Ali pakketjes.
Wat netjes en beschaafd nog Ik heb echt zoveel. Heb wel meerdere foto's nodig hoor haha. Ik heb ook nog heel veel spul van de tijd dat ik aan scrapbooken deed.
Dat heb ik ook inderdaad! Vanmiddag 2 kratten uitgezocht, maar zeker de helft aan de kinderen gegeven. Die willen nu ook Ik kleur ook fanatiek, dus ik heb een hele hoop soorten markers, moet alleen nog uittesten wat hier wel en niet voor werkt.
Ik heb op zolder nog minstens 1 hele la vol met verschillende potloden, stiften, soorten verf etc maar dat heb ik tot nu toe nog gebruikt in de bujo dus zal ik er maar niet bij leggen straks
Oke here we go. Ik doe nu ongeveer 14 maanden aan bullet journalen. Daarnaast kleur ik in de volwassenen kleurboeken en heb ik in het verleden fanatiek aan scrapbooken gedaan waardoor ik nog veel spullen had. Mijn oudste heeft ook een bullet journal (van de Action) en werkt vaak ook in zijn boekje als ik ermee bezig ben. Hij mag alleen niet aan mijn Tombows, Mildliners, Microns en Steadlers zitten. Dit is mijn "standaard kit" die ik dagelijks mee heb. Mijn geliefde Leuchtturm, en een etui met een schetspotlood, gum, Microns, Mildliners, bladzijde klip en soms 1 of 2 rolletjes washi.
Gesorteerd in de bakken van links naar rechts en van boven naar beneden; Stempelkussen + clear stamps. Potloden, brushpennen etc. Leuke papiertjes, stickers, etc. Stempels. Nog meer leuke papiertjes Bak met van alles, mijn fancy Tombows, Faber Castell markers, Steadlers, maar ook extra gummen, klipjes en verzin het wat nog meer.
Ik ook ! Gebruik ook vooral mn potlood en gum en fineliners en kleur met potloden. En af en toe een sticker of washi. Lekker basic
Alle hysterische mag mijn zoon gebruiken En nu met de tijd heb ik ook geleerd welke bagger zijn en welke niet. Zo zijn die van Diana Leeflang van de Kruidvat echt slecht en de papieren van de Action ook (die bruine zeg maar). Alles van ome Ali is tot nu echt top. En de meeste gewone van de Action zijn ook goed.