Bullet Journaling

Discussion in 'De lounge' started by iMoeder, Jul 21, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetL

sweetL Fanatiek lid

Jul 8, 2014
    2,089
    2,095
    113
    Female
    Brabant
    bij mij waren ze na 4-5 dagen binnen vanaf ali

2. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Echt heel leuk om zo je hele collectie te zien! Als mn nieuwe Ali bestellingen binnen zijn maak ik ook weer een foto. En ik ga ook eens nadenken over wat opberg mogelijkheden. Er slingert nu regelmatig wat rond. En ik heb daarnet nog wat stickers terug gevonden....in mijn nachtkastje. :|

BabyFG and Betsy like this.
  3. Betsy

Betsy Niet meer actief

Haha ja dat rond slingeren was ik zat. Bij de big bazaar hebben ze van die A4 opbergmappen en van die dozen voor Washi tapes. Kost echt niks en dan is het ‘s avonds ten minste een beetje opgeruimd en raak je niks kwijt. In die mappen zitten allemaal tabbladen dus je kunt alles sorteren. Beetje overzicht voor ons chaoten is wel fijn toch?;)

Als straks al mijn Ali pakketjes binnen zijn zal ik daar ook nog eens een foto van maken. Maar ik wacht nu nog op, schrik niet.... 51 pakketjes :roflmao::roflmao::roflmao:

En nu mag ik echt echt echt niks meer bestellen... :oops:

dreumesje, BabyFG and mariska165 like this.
  4. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    B9FB4BA4-C9BD-407A-86A5-95B6FB4B792D.png
    Deze ga ik overnemen. Mijn planning is alleen wat groter, dus moet over 2 pagina`s verdeeld worden.

Debaky likes this.
  5. Betsy

Betsy Niet meer actief

Welkom @Debaky

En wees gewaarschuwd. Ali is erg verslavend, en het freubelen in je boekje ‘s avonds ook.... ;)

Debaky likes this.
  6. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

In en in gelukkig zelfs :oops:

Caithy, BabyFG and iMoeder like this.
  7. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Ben helaas al Ali verslaafd dus ik zal wel een zuchtende man hebben als hij hoort dat ik dit wil gaan doen :roflmao:

Betsy and iMoeder like this.
  8. Betsy

Betsy Niet meer actief

Niet vertellen.... mijn man heeft ook geen idee dat er nog 50 pakketjes onderweg zijn :roflmao:

mariska165, iMoeder and Debaky like this.
  9. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik ben toch wel nieuwsgierig naar jouw schoonmaakschema. Soort van militaire operatie? :D

DastyQueen likes this.
  10. DastyQueen

haha oke komt ie in grote lijnen
    maandag keuken
    dinsdag badkamer toilet
    woensdag zolder/hallen trappen
    donderdag slaapkamers
    vrijdag woonkamer
    zaterdag tuin
    zondag alleen dagelijkse rondje.
    In de ruimte waar ik bezig ben gaan alle meubels van de kant en neem ik alles af met een natte doek echt alles, deuren, plinten, lampen, accesoires meubels, tv/audio, ramen lappen, ragger langs de plafonds, schoonmaken achter de radiator, bijv. in de badkamer alle tegels en in de keuken ook de oven/magnetron/koffiemachine en 1 uur per ruimte iets groots zoals een kast leeghalen en van binnen schoonmaken en opruimen. (ik vergeet vast iets omdat het zo een routine voor me is).
    Dagelijks, bedden opmaken, toiletten schoonmaken, doekje over tafels, aanrecht, gootstenen, dressoirs, stofzuigen en dweilen van zolder naar beneden incl. trappen, 1 tot 3 wasjes incl vouwen strijken en opruimen. En een rondje door het huis met een wasmand, alle spullen die niet op hun plek liggen verzamelen en terug leggen waar ze horen (en ook nu vergeet ik vast iets).

LMI, Luuz and Fuddey like this.
  11. Betsy

Betsy Niet meer actief

:eek::eek::eek:
    Dagelijks stofzuigen van zolder tot beneden?
    Dat doe ik 1x per week :oops:

DastyQueen likes this.
  12. DastyQueen

Dat is mijn mankement hoor, is vast nergens voor nodig maar als ik ergens een kruimeltje zie denk ik ach laat ik meteen alles maar even doen.

13. DastyQueen

Ik zal maar niet vertellen hoe vaak ik op een dag de sier kussentjes op de bank opschud :oops::oops::oops:

Betsy likes this.
  14. Betsy

Betsy Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Jawel jawel!

15. DastyQueen

Ik weet het niet eens :roflmao::roflmao::roflmao: schat rond de 30x dat is echt een tic geworden.

16. Betsy

Betsy Niet meer actief

Mag ik mijn dochter een dagje komen brengen? Voor haar is dat een uitje naar een pretpark. De hele dag achter Dasty aan met een poetsdoek. Vind ze fantastisch! :D

BabyFG and DastyQueen like this.
  17. DastyQueen

Ja hoor, gezellig een soort van mini me om me heen. Mijn dochter mist duidelijk dat poets gen :roflmao:

Betsy likes this.
  18. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Rotdag vandaag, dus ik ben even bezig met een 'things I love' spread. (Sterren ivm privacy)

View attachment 588449

LMI, BabyFG and iMoeder like this.
  19. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik hoop dat het helpt!

In your eyes likes this.
  20. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Ik vroeg laatst aan mijn oudste of ze me wilde helpen met de badkamer poetsen. Ze begon te huilen. Echt dikke tranen... van blijdschap :D Kind is dól op poetsen, heeft ze echt niet van mij :D

Caithy, Lilium, BabyFG and 1 other person like this.

Share This Page