Fijn dat het nu weer goed is. Dat is wel herkenbaar. Nu de kids weer naar school gaan en ik meer werk, heb ik er in de avond niet zoveel zin in. Hopelijk morgen wat doen want dan heb ik een vrije dag.
Ik heb mijn allereerste bladzijde af, jeej. Beetje donkere foto en nog wat foutjes erin. Wat gebruiken jullie om in te kleuren?
Foutjes waar zie jij de foutjes vergeleken met wat ik maak is dit prachtig. Ik gebruik meestal potloden.
Haha thnx! Ze zitten er in hoor Dan ga ik ook potloden of stiften gebruiken. Ik had nu twinmarkers van de action, die gaan erdoor. Zal vast al eens gezegd zijn in de vorige 70 pagina's
Ik zag maandag nog 1 blauwe Bullet Journal liggen bij de action en heb die dus meegenomen, terwijl ik nog een nieuwe heb liggen van Mus In de Bullet Journal van Mus wil ik in januari mee beginnen, dus heb nog 3 maanden om die van de Hema vol te kalken
Dochter wilde ook zo graag ‘zo’n boekje als jij hebt mama!’ En toen zag ik deze! Nou perfecter kan niet toch voor een meisje hahaha Ze is er meteen heel enthousiast in begonnen, en ik moet straks een kalender invullen voor haar en dan omcirkelen wanneer we (hopelijk) weten of t broertje of zusje is in mn buik. Is toch helemaal om te smelten hoe betrokken ze is en hoe leuk ze t vind
Ik gebruik sinds begin 2018 ook een bullet journal. Maar zulke mooie tekeningen maak ik er helaas niet in Mijn zoontje van zeven vraagt me regelmatig om iets in het 'onthoudboekje' te schrijven
Ik heb eindelijk wat washi’s binnengekregen dus nog in het kader van ‘show je bujo spullen’ is dit mijn bescheiden voorraad: View attachment 588906 Die sjablonen gebruik ik uiteindelijk nauwelijks. En de brushpens weet ik ook nog niks mee te doen Maar ik ben heel blij met mijn pilot frixion pen en gekleurde fijnlijners. De washi’s ga ik komende tijd maar eens uitproberen.
Iemand enig idee wat ik hiermee kan? Zat bij een washi en ik kom niet verder dan liniaal of boeklegger oid. Maar misschien zit ik er wel naast en is het nog heel handig voor iets anders. Washi afmeten ofzo? De hokjes zijn precies zo groot als die in mijn bujo.
Lijkt op het maken van trackers misschien? Ik weet het eigenlijk niet. Ik heb ook een vraagje, als jullie zoeken bij Ali welke zoektermen gebruiken jullie voor jullie bujo spullen?
Volgens mij is dat zo’n plastic latje waar je de washi tape omheen kan draaien. Dan heb je 1 latje met Washi in plaats van allemaal losse rollen.
Stickers, Washi tape, brushpennen. Gewoon zoeken op wat je nodig hebt. Als je een zoekterm invult geeft Ali zelf al opties (scrapbooking, planner, stationery etc)