Dit zijn mild liners. Mild liners zijn markeer stiften in zachte kleurtjes die een beetje ‘doorschijnend’ zijn. Daardoor kun je er tekst doorheen schrijven. Ik gebruik ze veel in mn Bullet Journal.
Ik heb de app nooit gebruikt. Leek me nogal verleidelijk inderdaad en ik heb van geen enkele webwinkel de app. Soort principe kwestie want dan kan ik wel bezig blijven. Iedere winkel heeft tegenwoordig een eigen app. Mn telefoon staat al zo vol.
@iMoeder Kan je de losse mildliners gewoon bij Ali bestellen? Ik heb nu een setje gekregen van een vriendin en ben echt verslaafd aan mijn Mildliners al vindt ik bijv de bruine kleur niet zo mooi.
Dank je wel @iMoeder !!! Bestel je die via Ali of in NL (sorry voor alle vragen) maar ze zijn erg mooi!
Ja je kunt ze bij veel verkopers ook los bestellen. Die van Zebra zijn het mooiste vind ik. Als je zoekt op ‘zebra mild liners’ vind je er een hoop. Soms even doorzoeken voor losse. Dan staat er prijs per stuk bij.
Moet je idd doen ik had de app heel lang niet en ik was dan te lui om de random reader te pakken. Nu heb ik de app weer en kan ik gewoon via mijn mob betalen zonder random reader. Gevolg, 7 dingen waar ik nu op wacht o.a door dit topic
Ik moet eigelijk opruimen en koken nu. Dus je snapt wel dat ik Bullet Journal spreads zit te bekijken. Ik moet er even een paar delen in categorie WAUW hoor...
Hierbij twee weekspreads en maandspreads van de Passion Planner. Deze foto's heb ik genomen voor ik er echt wat mee ging doen, na de week staat het aardig vol gekrabbeld. Daarnaast ook nog een Netflixspread en een spaargoal (inmiddels voltooid).
Wauw idd vet gaaf! Ik ben een enorme Harry potter en lord of the Rings fan. Zou dit nooit kunnen namaken dus ik hou het bij kijken
Chips, weer de verleiding niet kunnen weerstaan. Zit dagelijks wat te bestellen bij Ali ben benieuwd wanneer de eerste pakjes komen. Intussen al een box toegeeigend voor mijn spulletjes. Gelukkig kan daar nog wat bij in Jouw stijl spreekt me ook erg aan Betsy, niet zozeer de vintage maar wel het combineren van schrijven en leuke plaatjes.