Dank je Dreumes je! Ik hoe erg van het buitenleven. En wil dat dat naar voren komt in mijn bujo. Nog druk in mijn HEMA bujo aan het oefenen en kijken wat voor mij werkt. Het knippen en plakken vind ik ook erg leuk om te doen en ik wil er ook wat dagboek in kwijt. Daarnaast heb ik de water tracker en de Stappentracker dagelijks er bij. Heb vanmiddag een soort van weekendspread gemaakt in oktober en ik vind het heel erg bij me passen. Ben blij met deze opzet. En dit wordt een beetje mijn stijl.
Waar ligt jullie bujo trouwens? ik heb hem steeds bij de tekenspullen in de kast maar merk dat ik hem dan weinig inkijk. Maar zomaar op tafel wil ik ook niet want dan pakt mijn dochter hem straks zeker.
In de kast. Anders wordt hij aangevreten door de kat van mijn profielfoto Staan al een heel zooitje tandafdrukken in van een onbewaakt momentje.
Ik heb in een tas wat bujo-spulletjes zitten (in 2 etuis, een grote en een kleine) en m'n bullet journal ligt thuis meestal op de kast in de keuken (dat is ook de plek waar bv mijn telefoon ligt en mijn sleutels, ik kom er vaak even langs). Als ik wegga, stop ik m'n bullet journal in m'n tas (vaak met de kleine etui, daarin zit een eenvoudige fineliner, een frixion-pen en een marker van stabilo). De verdere bujo-spullen liggen boven, als ik echt een weekoverzicht ga maken doe ik dat boven (en neem ik die tas met spulletjes van beneden ook mee).
Ik kom er steeds niet aan toe. Heb er al twee weken niks in gedaan echt erg eigenlijk. Maar de mus bevalt me ook niet zo heel goed, dus misschien dat ik overga op een andere en deze bewaar voor oefenen.
Zijn er nog meer mensen al bezig met sinterklaas in hun bujo? Linkerpagina moet ik nog even overtrekken met fineliner.
Ik heb ze op de kast liggen. En de doos en bak met knutsel spullen staan hier in de kelder. Ik moet daar nog iets anders voor verzinnen
Nee nog niet, ik heb al wel leuke plaatjes gevonden om er bij te plakken. Wel al wat cadeau ideetjes op een kladblaadje staan
Ah dat is wel jammer. Heb je er geen tijd voor kunnen vinden? Of is meer dat je er geen zin in hebt? Hopelijk lukt het wel weer als je een andere bullet journal hebt. Want je was zo lekker bezig
Ik heb er sinds midden augustus niets meer mee gedaan.. Vind ik echt jammer (story of my life, ergens aan beginnen en niet afmaken) maar door drukte schiet het er gewoon echt bij in.
Gewoon geen tijd. Tegen de tijd dat ik op de bank zit is het half 10. Dan nog half uurtje tv kijken en dan gaat mijn lichtje wel uit. Maar ik ben ook ontzettend moe de laatste tijd, dus dat zal ook wel meespelen. Baal er zelf ook van, maar ik ben s avonds zo uitgeblust dat ik geen fut meer heb.
Ja erg he. Ik wil er ook steeds wel aan beginnen, maar het ontbreekt me echt aan tijd en energie. Maandag zwemt de oudste, woensdag danst de jongste, vrijdag zwemt de oudste weer, op zaterdag een wedstrijd. Overdag druk bezig in huis (beetje obsessief aan het worden, dus ook even een dingetje). Kinderen brengen en halen, speelafspraakjes etc. Gewoon druk met de dagelijkse dingen. Echt stom.