Bullet Journaling

Discussion in 'De lounge' started by iMoeder, Jul 21, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JosjeM

JosjeM VIP lid

Jun 4, 2017
    10,887
    9,664
    113
    Female
    Wauw, wat heb jij een mooi handschrift zeg!

Caithy and Betsy like this.
  2. lidu1

lidu1 Fanatiek lid

May 28, 2018
    1,623
    1,757
    113
    Female
    Hier erg druk met werk. Morgen is mijn enige dag vrij in de 14 dagen dus ik hoop dat ik dan nog wat kan maken.

3. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    LMI, dreumesje, Spoetnik and 5 others like this.
  4. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Ik vind het steeds gaver worden joh! Je kan wel een Instagram account beginnen alleen met alles rondom Bujo. :thumup:

mariska165 likes this.
  5. Betsy

Betsy Niet meer actief

Haha dat is niks voor mij. Hier met jullie vind ik het wel gezellig :)

Caithy and iMoeder like this.
  6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,630
    5,656
    113
    Echt ik voel mij zo slecht. Zoals te verwachten kak ik in met mijn bujo. Ik vind het enorm leuk om te kijken wat jullie maken. Zelf ben ik niet creatief genoeg.

7. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Ik doe vrij weinig creatiefs erin, vind ik wel heel leuk om te zien bij anderen maar ik hou het bij wat washi-tape en een leuke sticker af en toe. Voor mij werkt het verder heel fijn, als agenda, als tracker, als lijstjes-voor-van-alles. Alleen dus niet zo creatief als ik vaak langs zie komen.

8. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Bij mij hetzelfde als @Fuddey, ik doe wat washi’s en stickers en daar houd het mee op.
    Creativiteit is ook niet mijn doel met bujo. Ik ben niet van het tekenen, kleuren, knutselen etc. Dat is al mijn hele leven niet mijn ding, dus nu ook niet. Mijn bujo is vooral voor time management; takenlijsten maken en taken inplannen. En verder overzichten maken, lange termijn plannen, projecten etc. Dus de productiviteit staat voorop. En met stickers etc maak ik het een beetje visueel aantrekkelijk zodat het leuk blijft. Maar dat staat dus bij mij absoluut niet op 1. En ik zie veel mensen op insta, Pinterest etc die helemaal niks aan versiersels doen. Als je Googled op ‘minimalistic bullet journal’, dan zie je wel wat ik bedoel;

dreumesje, Spoetnik, Fuddey and 3 others like this.
  9. Betsy

Betsy Niet meer actief

Als jullie dan de minimalistische spreads doen (die ik altijd heel mooi vind!) doe ik het hysterische gedeelte wel :roflmao:

View attachment 591800

Een bucketlist voor de herfst.
    Nu nog vullen :)

LMI, Angel1980, BabyFG and 8 others like this.
  10. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Ow wat een leuk idee. Een Bucket list voor een seizoen maken. Dat ga ik misschien ook wel (heel niet-creatief) doen. :D

Wat ga je invullen bij favorieten?

Betsy likes this.
  11. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Ik doe een combi.... Ik vind kleur heel leuk maar het is vooral functioneel ... en soms wat tijdverdrijf ;)

12. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik denk aan het eind van het seizoen wat echt het allerleukste was.

Verder heb ik altijd recepten op de koelkast hangen en adressen van speeltuinen en bossen waar ik nog naar toe wil. Die kunnen hier mooi op. Dan raak ik ze niet kwijt en doe ik het ook echt :roflmao:

Als het een succes is maak ik er straks ook één voor de rest van de seizoenen.

13. boogiebril

boogiebril Niet meer actief

Echt zo knap wat je maakt @Betsy !

14. Betsy

Betsy Niet meer actief

Nee joh gewoon een beetje rond kijken op internet en dan heel hysterisch knippen en plakken :D

Maar wel heel lief! :oops:

boogiebril likes this.
  15. boogiebril

Haha hysterisch is het wel, maar niet fout hysterisch ;)

16. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik wil het echt iedere keer een beetje “rustig” houden, maar uit eindelijk ga ik dan toch weer helemaal los met washi’s en stickers :D

dreumesje likes this.
  17. boogiebril

Nou dat rustige en minimalistische wil ik bij jou niet meer zien hoor haha! Ga maar lekker los :roflmao:

Zit nu te denken dat ik een My Life boek in de kast heb liggen, ongebruikt (daar ben ik goed in, (notitie)boeken kopen en niet gebruiken want ze zijn te mooi), ons kindje wordt deze week 1 jaar, wel tof om daar dan eens mee te beginnen (en nog even het eerste jaar invullen, gaat per seizoen dus dat is nog te overzien).

iMoeder and Betsy like this.
  18. Betsy

Betsy Niet meer actief

My live dat ken ik helemaal niet. Klinkt wel leuk per seizoen! Kom je dat ook even showen?

19. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

Jul 22, 2017
    1,384
    1,276
    113
    Female
    Een manier van een foto album maken! Je steek de foto’s in hoesjes, en daar kun je kaartjes bij steken om het op te leuken, of er bij te schrijven. Ik heb bijv ook het eerste mutsje in een hoesje, haar ziekenhuisbandje.
    Bijgevoegd: een voorbeeld van Pinterest.

Attached Files:

dreumesje and Betsy like this.
  20. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,561
    1,863
    113
    Female
    Dat klinkt leuk! :) Het voorbeeldje ziet er ook leuk uit! :thumup:

Share This Page