Bullet Journaling

Discussion in 'De lounge' started by iMoeder, Jul 21, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Betsy

Betsy Niet meer actief

Leuk!

2. boogiebril

boogiebril Niet meer actief

Zal ik doen!! Eerst wat tijd er voor vinden ;)

Betsy likes this.
  3. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Ja dat heb ik dus ook. Overal briefjes en uitgeknipte dingen van, ow dat is leuk om een keer heen te gaan. En dan raakt het kwijt of ik ga niet etc. Ik wil daar nog steeds een lijst van maken. Ingedeeld in uitstapjes voor mooi weer en uitstapjes indoors, zoiets.
    En een Bucket list van ‘dit seizoen gaan we dit doen’ is dan wel een mooie aanvulling. Ik ben niet zo goed in voorruit plannen. En vaak draait het dan uit op een weekend bankhangen. En daar wil ik wel een beetje vanaf... :)

Elise75 and Betsy like this.
  4. Betsy

Betsy Niet meer actief

Misschien hebben de kinderen ook nog wel ideeen van dingen die ze willen doen in de weekenden. Mogen ze allemaal iets bedenken en heb je zo weer wat weekenden vol.

iMoeder likes this.
  5. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Ze zijn om het weekend bij hun vader dus het hoeft niet eens ieder weekend. Als ik het aan hun vraag is het trouwens meestal hetzelfde; zoon wil buiten spelen (echt aaaaaltijd) en dochter wil knutselen en YouTube kijken. :|

6. Betsy

Betsy Niet meer actief

Hahaha. Dan maar lekker in je “vrije” weekenden leuke dingen voor jezelf bedenken.

iMoeder likes this.
  7. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Vandaag weer een beetje beter na de chemokuur, dus mijn oktober pagina kunnen maken.

mariska165, Betsy, BabyFG and 3 others like this.
  8. Betsy

Betsy Niet meer actief

Mooi.
    Fijn dat je je wat beter voelt. Zet hem op!

Elise75 likes this.
  9. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik zie ongelooflijk leuke en inspirerende foto's voorbijkomen! Gaaf hoor dames!

Inmiddels ben niet heel actief met mijn bujo bezig (ondanks dat ik wel een nieuwe heb gekocht :rolleyes:). Beetje aard van het beestje: ik wil wel heel graag, maar ik heb niet altijd de focus en discipline om het bij te houden :| En dan laat ik het versloffen en doe ik niks meer.. Dus ik ga maar weer actief dit topic bijhouden om nog meer geïnspireerd te raken ;)

dreumesje likes this.
  10. Angel1980

Dit heb trouwens nog wel gemaakt in mijn nieuwe bujo. Ik heb wel weinig kleur gebruikt. Daar heb ik nog best over getwijfeld, omdat ik bang was dat ik het te saai zou vinden. Maar vooralsnog laat ik het zo.

20181002_140946.jpg

BabyFG, Adrianaj, mariska165 and 5 others like this.
  11. Ietjuh

Ietjuh Actief lid

Jun 21, 2016
    302
    74
    28
    Female
    Oooohhh wauww die landkaart *hartjeogenemoticon*

Hoe heb je die gemaakt??

Mij hielp dit topic ook weer om m’n BuJo op te pakken en er mee aan de gang te gaan. En nu toch al weer bijna een maand goed bezig en zelf met meer lijstjes etc. #goedbezigalzegikhetzelf

12. Ietjuh

Ietjuh Actief lid

Jun 21, 2016
    302
    74
    28
    Female
    Hier op vakantie vast oktober ook een beetje voorbereid. Weekly nog even achterwege gelaten. Nu ook een budgettracker toegevoegd. Even kijken of dit werkt...

mariska165, dreumesje and Angel1980 like this.
  13. Angel1980

Met heel veel geduld... Nee joh, landkaart zat er al in :) Rechter pagina heb ik wel gemaakt, maar no way dat het mij zou lukken om zo gedetailleerd zo'n kaart te tekenen ;)

14. Ietjuh

Ietjuh Actief lid

Jun 21, 2016
    302
    74
    28
    Female
    :roflmao::roflmao::roflmao:

Welke BuJo heb je dan als ik vragen mag?

15. Angel1980

Van Mus. Ze hebben veel varianten, ik heb voor de ananas gekozen ;)

20181002_144754.jpg

Adrianaj, dreumesje and Ietjuh like this.
  16. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Vandaag 2 pakketjes van Ali binnen.... mild liners. Heel mooi!
    En zoals op de foto, wasi's (Heel simpel en fijntjes) een stempel en stickers

BabyFG, Angel1980, mariska165 and 4 others like this.
  17. Ietjuh

Ietjuh Actief lid

Jun 21, 2016
    302
    74
    28
    Female
    Ahh Oke. Maar hoor toch vaak dat een leuchtturm beter bevalt dan een mus. Ik ga er is over nadenken! In ieder geval weer inspiratie opgedaan :thumup:

Angel1980 likes this.
  18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Eindelijk begonnen aan oktober.... 2018-10-02 22.44.54.jpg

19. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,561
    1,863
    113
    Female
    Wat een leuke spulletjes :D

Elise75 likes this.
  20. Angel1980

Waarschijnlijk al eerder genoemd, maar ik vraag het toch even, welke potloden gebruiken jullie? Mijn buurvrouw (iemand met écht tekentalent) gebruikt hele dure potloden (bijvoorbeeld Faber Castell), maar ik wil eerst gaan experimenteren met minder professionele (lees: goedkopere) potloden, maar wel beter dan de kleurpotloden van mijn kinderen ;)

Share This Page