Bult achter oor

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door brownielover, 4 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Hi dames

Onze dochter heeft een enorme bult achter haar oor. Het andere oor heeft het ook, maar dan veel kleiner. Ik ben al langs de huisarts geweest maar die kon niet goed zeggen wat het kon zijn. Wellicht een ontsteking van de oorbel maar die is verder niet ontstoken. Ontstoken klier kon maar die zit normaal hoger aldus de arts. Hij gaf aan het in de gaten te moeten houden, eventueel oorbellen uit.

Iemand ooit zoiets mee gemaakt?
    Ik maak het nu 2 keer per dag schoon met alcohol.

Bijgevoegde bestanden:

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Doet het pijn als je erop drukt?

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Heeft ze de oorbellen allang? En ook s'nachts in?

Ik krijg nml ook dit soort bulten als ik met oorbellen in slaap en op mijn zijde lig. Daarnaast kan ik niet tegen bepaalde soorten materiaal in mijn oren. Echt goud kan ik hebben de rest niet of voor paar uurtjes.

Mocht dat het niet zijn zou ik het zeker in de gaten houden.

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Ja al wel even. Ik denk een week of 10?
    Ze slaapt er inderdaad mee. Het zijn nog van die zweerknopjes. Zou eventueel ander materiaal kunnen werken?

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Nou ze zegt van wel maar als ik er op druk giert ze niet. Ik zeg dan doet het pijn? En dan zegt ze ja haha. Dus ik denk dat het gevoelig is maar meer niet. Ik hoor haar er ook niet over dat ze er last van heeft namelijk.

bosi333 vindt dit leuk.
  6. Kippetje33

14 dec 2020
    98
    103
    33
    Vrouw