Ik loop mijn eigen hier aardig gek te maken. Gisteren ben ik bij de huisarts geweest omdat ik de laatste tijd vage klachten heb die ik niet kan plaatsen. Benauwd en drukkend gevoel op de borst, geen hongergevoel ect ect....stress was het eerste wat ik dacht i.v.m de ziekte en langdurige ziekenhuisopname's van Romy. Vandaag moet ik weer bloed laten prikken omdat ik in maart enorm laag in mijn vitamine's zat. Echter, nu ontdekte ik net tijdens het kammen van mijn haren een knobbel hoog in de nek. Ik zit mijn eigen nu echt gek te maken want naar z'n lange tijd ziekenhuis ben ik aardig hypochonder geworden. Om 14:00 uur kan ik de huisarts bellen, iemand dit ook gehad en was het iets onschuldigs ?
Meis, maak je niet druk. Kan gewoon een opgezet kliertje zijn...ben je verkouden (geweest) misschien? Liefs!
Kan ook een vetbultje zijn daar heb ik er ook een van! Niet gelijk het ergste denken en gewoon afwachten wat je ha zegt, kan het me wel voorstellen hoor, ti's ook niet niet wat je hebt moeten doorstaan de laatste tijd, sterkte meid!
Vetknobbel? Heb ik er ook meerdere van, verschillende formaten, is onschuldig als ik er last van krijg kan ik ze evt laten wegsnijden.
Houd het zo wie zo in de gaten. Als je het niet vertrouwd blijven vragen of er in het ziekenhuis naar gekeken kan worden. En erbij zeggen dat je ook een benauwd gevoel enz. hebt, Sterkte.
Heb net even met de assistente gebeld, en mag maandag om 14:30 uur komen. Natuurlijk hoop ik dat die bult dan weer mooi weg is. Dadelijk op het ziekenhuis bloed laten prikken ( ben ik ook al z'n held in ) en hopelijk dan volgende week duidelijkheid wat er nu allemaal aan de hand is...ben de laatste tijd met mijn gezondheid echt aan het rotzooien ! Gekke bulten heb ik het al helemaal niet op, teveel in nijmegen gehoord
Bij mij groeien haren soms in (ik heb heel lang, veel en dik haar) daarvan krijg ik ook wel eens een bultje zo groot als een knikker. Na een paar dagen issie vanzelf weg.
Dat heb ik weleens onder mijn oksel, maar die doet dan ook wel pijn. Deze bult doet geen pijn en dat maakt me dus ook zo angstig
Is het niet gewoon van je schedel? Je zegt nek (dat is achterkant) dan voel ik in mijn haar ook een bult
Heb ik ook en was een spierknoop. Zit er al jaren. Maar goed dat je het na laat kijken, kan van alles zijn. En de rest van je klachten doen mij denken aan een B12 tekort (of vit D).
Mijn b12 en vitamine D waren inderdaad te laag. Nu gaan ze kijken hoe het nu is met de waardes, en anders krijg ik b12 injectie's Ik controleer mijn lijf met regelmaat op knobbels en bultjes die er niet thuis horen, zodoende weet ik dat deze er niet eerder zat. Mijn man schrok zich rot toen hij thuis kwam van zijn werk, het is een bult die met het blote oog zichtbaar is....en lijkt inmiddels ook te groeien. Ach, ik probeer maandag maar af te wachten.....straks maak ik me druk om niets en dan heb ik helaas niet genoeg van het weekend kunnen genieten
Klinkt als een abces, dat kan ineens gaan groeien en als het dan opengaat (of geopend wordt) en uitgespoeld/ontsmet, is het weg.