Hallo dames! Iemand hier verstand van? of een partner die schilder is. Wij hebben oud behang van de muren afgehaald in een kamer en na de muur deukjes vrij etc te hebben gemaakt wouden we hem schilderen met latex. Nou gedaan, helaas pakte de verf niet. Voorstrijkmiddel gebruikt... het pakt gewoon niet We hebben flexa muurverf gekocht.. . iemand de oplossing?
pakt het niet of bladderd het? Als het bladderd dan zit er kalk op de muren...en dan kan je gaan afsteken...
Dan zuigt de muur gewoon nog te hard. Zou er nog minstens 2 lagen voorstrijk op doen, hier kan je evt een liter latex door mengen. Ik had hier in huis een muur waar nu in totaal 5 lagen voorstrijk en latex op zitten, maar hij zit er inmiddels onder
Voor zover ik alles er kon afkrijgen ja. Was behang van oude bewoners. Wat een hel. Hoe bedoel je met elkaar mengen? Zou t dan beter moeten lukken ?
Maar heb je ook even een doekje met warm water over de muur gehaald, hiermee verwijder je de lijm namelijk
Ik zou ook gaan voor glasvezelbehang. Ik heb dat ook door mijn hele huis en je ziet het helemaal niet zitten.