Soms heb je wel eens een baalmomentje. Of voel je je even vervelend. Omdat er iets gebeurd is. Of ook wel eens zomaar (tenminste dat heb ik wel ns). Wat doe jij dan op zo'n moment? Ga je met chips op de bank hangen, juist wat leuks doen, shoppen, bel je een vriendin op, etc.?
Ik moet er dan wel echt uit, ga dan iets leuks doen met mijn man of vriendinnen. Geld uitgeven helpt ook
Een bak Ben & Jerry chocolate fudge brownie leeg eten en mijzelf even heel zielig voelen. Misschien nog een jank filmpje erbij. Of hier achter even lekker uitwaaien op het strand.
Dan kruip ik achter de computer, met een reep chocola binnen een handbereik, en klik mijn virtuele winkelmandje vol met leuke kleding
Wisselend. De ene keer lekker met een boekje mezelf zielig voelen op de bank, de andere keer het huis schoonmaken en flink meebleren met de muziek. Beetje afhankelijk van de oorzaak.
Ligt er een beetje aan wat er is. Soms voel ik me verdrietig omdat ik mijn overleden vriendin mis. Dan wentel ik me bewust even in dat verdriet, omdat ik denk dat dat dan even nodig is. Muziek van de uitvaart luisteren of foto's kijken etc. Heb ik gewoon een vervelende dag op het werk gehad, dan zorg ik voor lekker eten, ga in het weekend iets heel leuks doen met mijn dochter en zet 's avonds een leuke film op, drink een wijntje en eet lekkere hapjes.
Lucky tv filmpjes kijken. Of iets anders wat ik grappig vind. En afleiding zoeken. Even met een vriendin erop uit ofzo.