Wij willen in juni graag op vakantie (met onze zoon die in augustus 2 wordt) naar een bungalowpark (centerparcs of iets dergelijks). We willen in Nederland blijven, maar Belgie of Duitsland is ook nog goed te doen. Omdat we niet kunnen rekenen op mooi weer (lol), moet er ook iets te doen zijn als het slecht weer is (zoals bijv. een zwembad of indoor speeltuin). Iemand suggesties/ervaringen?
Persoonlijk vind ik center parcs nog niet echt leuk voor een dreumes. Zwembad natuurlijk wel maar de rest van de animatie zijn ze nog te klein voor. Verder zijn die parken ontzettend groot en als je pech hebt zit je ver weg en loop je je platvoeten... Wij zijn afgelopen zomer op vakantiepark Molenheide geweest in Hasselt België. Erg leuke binnen speeltuin, erg groot! Leuk zwembad met enorm pierenbad van 15 cm diep tot 30 cm diep met allerlei speelhuisjes, glijbanen ed in het water. Vlakbij Popsaland, zeker een aanrader met een dreumes, onze dochter vond het prachtig, was toen nog net geen 2. Ook verschillende gratis, kinderboerderijen in de buurt erg leuk. Boek, mocht je voor dit park gaan wel een nieuw huisje. Wij hadden een oud en dat is jammer. De nieuwe huisjes schijnen erg mooi te zijn! Succes met je keuze!
Roompot 't Wolfsven in Mierlo, Brabant. Daar ben ik vorige maand een midweek geweest met dochter van toen 22 mnd (zelfde als je zoontjes leeftijd dan), ik wil er graag nog een keer naar terug! - Elke avond na het eten naar de minidisco met 'Koos Konijn' - 's Ochtends om 10:00 uur ook vakantiedans met Koos Konijn en evt knutselen - Zwembad met peuterbad (incl glijbaantje) en een iets grotere glijbaan in het diepe bad (6 treden) waar dochter ook alleen vanaf kon (met zwembandjes). - Speeltuintjes op het park ook geschikt voor bijna 2 jarigen, zonder dat je ze hoeft te helpen - Kleine indoorspeeltuin ook geschikt voor bijna 2 jarigen. Ik heb eerder op een ander park (Roompot Weerterbergen) ook een indoor speeltuin gehad, maar daar kon dochter helemaal niks mee aangezien je de eerste verdieping omhoog moest met een touwladder met grote gaten. Deze is ook voor bijna-peuters toegankelijk, 2 verdiepingen, er zit een steile glijbaan bij (glijdt heel hard, alle kinderen geweldig) en een groot ballenbakgedeelte. Het is lang niet zo groot als een echte indoorspeeltuin als ballorig, maar als het aan dochter lag kon ze zich uren vermaken! Als je zoontje ook zo geobsedeerd is met glijbanen zal hij het er leuk vinden! Omgeving is ook mooi, in het bos, en genoeg andere dingen te doen in de omgeving als je wel het park af wil. Zal wat foto's plaatsen van Koos konijn knutselen, peuterspeeltuintjes, indoorglijbaan en de 'grote' glijbaan in het zwembad.
Wij zijn pas in t Vennenbos geweest, Hapert. Landal park, voorheen Centerparcs. Hadden een kinderbungalow, vlak bij kinderboerderij,speeltuin, knutselclub. Leuk zwembad, aanrader
Klinkt super leuk! we waren van plan om te boeken bij Sunparks Ardennen, ik ben alleen bang dat we daar midden in de renovatie terecht komen wat erg jammer zou wezen! Heb dit park even opgeslagen
Sunparcs is heel basic, die vind ik niet zo leuk. Molenheide is inderdaad heel leuk. Mooie huisjes, geweldige speeltuin. Altijd heel tevreden van.
Ik vond Erperheide echt geweldig! Super gave binnenspeeltuin, leuk kinder doe bad die ook voor peutertjes heel geschikt is, kinderboerderij, leuke restaurantjes. Perfect!
Aquadelta in bruinisse. Mijn zoon van 2.5 heeft zich uitstekend vermaakt in de binnenspeeltuin en het zwembad vorige week.
LAndal De schatberg in Sevenum! In Maart geweest, mooie huisjes: hebben een heel stel nieuwe, kijk daarvoor uit, want staan hier en daar wat slechte resenties op internet, maar waar wij zaten, in het nieuwe deel, niet terecht! Was super! Maar veel te doen op het park: Zwembad Binnen speeltuin Grote en meerdere kleine speeltuintjes Knutsel/animatie Okee, allemaal vrij basic, maar voor de kleintjes prima!