Iemand ervaring met pijn in de bekken en wanneer er een stop op werken gezet moet worden??? Begin zelf steeds meer last van mn bekken te krijgen, en dagen na het werk heb ik ontzettend zware benen.... collega zegt dat ik de ziektewet maar in moet gaan, maar voel me niet ziek ofzo, alleen zijn de avonddiensten (ben kok) erug zwaar.... strompel dan bijna de keuken uit....
Ben je al eens naar een goede bekkentherapeut geweest ? Dat zal ik zeker adviseren bij deze klachten.
ik ben vanaf de 13 weken minder uur gaan werken en met 22 weken gestopt op advies van bekkentherapeuy
Ik zou idd eerst eens naar een bekkenfysio gaan. Ik kreeg met 12 weken klachten en dankzij de fysio door kunnen werken tot 30 weken voor 100%, daarna tot 33 weken vervangend werk gedaan. Bekkenfysio doen echt wonderen! Daarna eerst met je baas overkeggen voor aanpassingen enzo. Echt stoppen doe je niet zomaar toch?
tnx meiden... moet donderdag naar de VK... zal haar es vragen waar ik moet zijn.... heb hier nog nooit ervaring mee gehad... vorige keren netjes uit kunnen werken, wil ik nu ook doen