Wat is het beste middel tegen reisziekte? Primatour valt hier al af, omdat ik bij het idee al misselijk wordt. Iets met jeugdtrauma. Heb suprimal en cinnarizine in huis. Maar welke werkt het beste? Hebben jullie daar ervaring mee?
Ik kreeg de laatste keer antimetyl of emistyl van de apotheek. Heb ze alle 2 maar weet niet meer welke van de twee voor reisziekte werd gegeven. Bijna al de rest is uit de handel zeiden ze (hier in België toch) Ik heb ook zo van die bandjes, maar dat is volgens mij meer placebo effect al geeft het me op de een of ander manier wel een soort van veilig gevoel (ik doe ze wel vaak aan, baat het niet schaadt het niet) Van touristyl viel ik altijd in slaap vroeger, helaas niet meer te krijgen (en ook echt supervies). Echt rot die reisziekte, hopelijk vind je iets wat helpt en kan je van je reis genieten!
Hier werkt beiden prima voor onze zoon. Die kan echt niet zonder in de auto voor langer dan 15 minuten.
Ik zweer bij 'sea band'. Dit zijn armbandjes die je aan doet. Een van mijn dochters moest ondanks medicatie nog steeds spugen in de wagen, sinds ze de armbandjes heeft heeft ze nergens meer last van.
Al die standaard middeltjes werken niet bij mij, dus ik laat voor de (vlieg)vakantie altijd iets voorschrijven door de huisarts. Dit jaar heb ik voor het eerst scopolamine pleisters en wat een verademing! Voor het eerst écht nergens last van.
Ik heb van die bandjes geprobeerd toen ik zwanger was, hier deed het helemaal niks helaas. Wat fijn dat het voor je dochter werkt!
Helaas is het eerste dat ik dacht: primatour! Dat zijn wel echt de beste naar mijn mening. Ze zijn ontzettend vies inderdaad, maar direct daarna iets anders met een sterke smaak (frisdrank, koffie) en dan is die smaak toch weg?
Voor de korte afstanden de bandjes. Lange afstanden suprimal. Dochter wordt er alleen wel erg suf van Verder let ik goed op wat ze eet/drinkt. En 30 minuten wachten met eten/drinken.