Moet je voor een 3 jarig kindje een ID kaart hebben als je naar Tjechie gaat met de auto. Ik kan het op internet niet duidelijk vinden en ons gemeentehuis is alweer gesloten...
ja. als je met een kind de grens over gaat heb je een id nodig. leeftijd maakt niets uit. alleen in nederland hoeven ze het tot 14 jaar niet bij zich te hebben. daarna officieel wel.
Eeeeeeeeeeh, wat dacht je van ja? In Nederland hoort hij al een ID kaart te hebben, laat staan als je de grens over gaat.
ik ging zorg aan vragen voor mijn 2 kinderen en moest id kaart aanvragen anders kregen ze geen hulp en onderzoeken.,schijnbaar iets nieuws?kinderen zijn 2 en 9 jaar
Een kind van 3jaar hoeft in Nederland nog geen ID kaart te hebben. Vanaf 14jaar is het verplicht om je te kunnen legitimeren, onder de 14jaar niet. Wel als je naar het buitenland gaat met je 3-jarige
Hier is er echt niet om id kaart gevraagd in het ziekenhuis, zorgpas van het kind en mijn id kaart was voldoende.
Paspoort en identiteitskaart | Paspoort en identificatie | Rijksoverheid.nl Paspoort of identiteitskaart voor kinderen | Paspoort en identificatie | Rijksoverheid.nl Wat houdt de identificatieplicht in de zorg in? | Vraag en antwoord | Rijksoverheid.nl
Hier moet ik beide bij elke afspraak laten zien. Kan nogal verschillen blijkbaar. Maar voor t buitenland heb je m zeker nodig.
1 keer was ik m vergeten en toen wilde de secretaresse m'n dochter eigenlijk eerst niet toelaten terwijl we dus al bijna 4 jaar onder behandeling zijn hè. maar omdat het voor ons 3 kwartier rijden was ( oogziekenhuis) wilde haar collega dan wel voor deze ene keer een uitzondering maken. Maar als t aan die vrouw gelegen had..
Hier word je op de poli ook niet geholpen zonder id kaart. Heel fijn staan We daar voor jan doedel kind eerder van school af gehaald en al 7 keer geweest hè maar mooi niet dat We geholpen werden ik moest eerst naar huis zijn id kaart halen.
wij gaan regelmatig naar duitsland en moesten dus al een id laten maken toen zoontje 4 maanden was.. heul schattig met zn babyfoto
Hmm... Hier dan ook maar snel aanvragen! We moeten halverwege juli voor controle naar het ziekenhuis en een id heeft ze nog niet.